Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe klasy nie smigają


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.08.2010 20:37

Witam,

Mam taki mały problem na swoim serverze Diablo Mod. Mianowicie, miałem zrobione 16 klas, i podwójne menu ( czyli do wyboru na początku, bohaterowie i potwory) i wszystko śmigało jak trzeba, ale chciałem dorobić jeszcze 6 klas w 3 menu ( bohaterowie, potwory, premium). Czyli chciałbym aby było w sumie 22 klasy. I tak, wszystko jest zrobione, lecz, Wybierając nową postać, włącza się stara postać. Czyli np, wybieram 1 klase z 3 menu (premium) a dostaje 1 klase z drugiego menu (potwory) i tak jest z każdą klasą z nowego menu. W sqlu są normalnie 22 klasy ale na serverze tylko 16. Proszę o pomoc.

Może to przez te flagi w cvarze ?

Oto urywki kodu : Zaprezentuje tylko z 1 klasą :

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Andariel, Duriel, Mefisto, Diablo, Baal, Izual, Starozytny, Nihlathak, Demon, Aniol, Nieumarly, Najemnik, Zloczynca , Cain}
new Race[23][32] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Andariel", "Duriel", "Mefisto", "Diablo", "Baal", "Izual", "Starozytny", "Nihlathak", "Demon", "Aniol", "Nieumarly", "Najemnik", "Zloczynca", "Cain"}
new race_heal[23] = { 100,105,150,130,115,120,110,170,120,105,120,135,150,145,150,155,145,130,100,100,100,100,100}
new player_class_lvl[33][23]
new srv_avg[23] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
4x
for(new i=1;i<23;i++)
i wszędzie pozmieniane lx[]
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijklmnopqrstuw")
	// a Mag
	// b Paladyn
	// c Mnich
	// d Zabojca
	// e Barbarzynca
	// f Nekromanta
	// g Ninja
	// h Hunter
public ShowPremium(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz Premium - ^n\w1. Demon   Level :\r%i^n2. \wAniol   Level :\r%i^n3. \wNieumarly Level :\r%i^n4. \wNajemnik   Level :\r%i^n5. \wZloczynca Level :\r%i^n6. \wCain   Level :\r%i^n7.Wstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20],player_class_lvl[id][21],player_class_lvl[id][22])
show_menu(id, Kpremium,text3, -1, "Premium")


}
public PremiumKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz Potwora:
* 1:Demon
* 2:Aniol
* 3:Nieumarly
* 4:Najemnik
* 5:Zloczynca
* 6:Cain
* 0:Wstecz
*/
g_haskit[id] = 0
new lx[24]
switch (key)
{
        case 0: { // 1
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
		      {
	                player_class[id] = Demon  
		       set_task(0.5,"ciche_off",id)
		      }
                 }
        case 9:{
                potwory(id, lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Case w ładowaniu nożem też dodany, Proszę pomóżcie znaleźć błąd
  • +
  • -
  • 0

#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 20:45

Daj całe sma...

#3 hefcio

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.08.2010 20:48

po co CI całe sma? błąd tkwi gdzieś w tych linijkach bo tylko w tych nastąpiły zmiany po których wystąpił problem
  • +
  • -
  • 0

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 21:02

Nie dasz sma - nie dostaniesz rozwiązania problemu... Musiałbyś mi podawać wszystkie linie po kolei... Nie mam tyle czasu...

#5 hefcio

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.08.2010 21:12

powiedz mi tylko, czy tak idą flagi ?
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijklmnopqrstuw")

do tego nie liczę, że mi zrobi ktoś na gotowe, tylko żeby mnie ktoś naprowadził w którym miejscu może tkwić błąd

Użytkownik hefcio edytował ten post 25.08.2010 21:15

  • +
  • -
  • 0

#6 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 25.08.2010 23:07

public ShowPremium(id,lx[]) { new text3[512] asked_klass[id]=0 format(text3, 511,"\yWybierz Premium - ^n\w1. Demon   Level :\r%i^n2. \wAniol   Level :\r%i^n3. \wNieumarly Level :\r%i^n4. \wNajemnik   Level :\r%i^n5. \wZloczynca Level :\r%i^n6. \wCain   Level :\r%i^n7.Wstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20],player_class_lvl[id][21],player_class_lvl[id][22]) show_menu(id, Kpremium,text3, -1, "Premium")   }


Czemu tu masz new text3 ? sprobuj dac 2.


Slowly po co Ci .sma?...
  • +
  • -
  • 0

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.08.2010 23:14

Slowly po co Ci .sma?...


Pewnie po to, żeby pomysły na nowe klasy podwalić. :]


text2 nie może dac, bo to trzecie menu.

Po drugie tutaj cvary od klas nie mają znaczenia, bo w starym menu blokada klasy cvarem nie działa.

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 23:46

slowly, podaj to co Ci ja podałem na PM (Już usunąłem tamto PM).
Też miałem ten probolem jak i slowly ;P (Dostał ode mnie rozwiązanie)
  • +
  • -
  • 0

#9 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2010 08:38

Camilost nie mogę, bo tamto było do opisu klas. A w tym temacie chodzi o /klasa.

Użytkownik slowly edytował ten post 26.08.2010 08:40


#10 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 26.08.2010 11:30

Dodałeś flagi w amxx.cfg ?

Zresztą coś mam takie skojarzenie że diablo nie może obsłużyć więcej niż 17 klas (18 klasą jest brak klasy) ale to tylko skojarzenie :P
  • +
  • -
  • 0

#11 hefcio

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2010 12:39

tak flagi mam dodane w amxx.cfg

Zresztą coś mam takie skojarzenie że diablo nie może obsłużyć więcej niż 17 klas (18 klasą jest brak klasy) ale to tylko skojarzenie :P


No niestety sie mylisz, podał bym link ale nie mogę, ale Jakukowski zrobił u siebie 20 czy więcej klas. Najbardziej właśnie głowie się nad tym, że w bazie sql pokazuje, że każdy ma przypisane 22 klasy, tylko nie wiem czemu na serverze wybiera tylko 16;/

a może wina tkwi tutaj?

new Race[23][32]

Jak powinna wyglądać ta druga tablica ?

27 sierpień 2010 - 15:20:
Z góry przepraszam za podwójny post ale chcę aby ktoś pomógł mi rozwiązać ten problem :(

Użytkownik hefcio edytował ten post 26.08.2010 12:40

  • +
  • -
  • 0

#12 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 27.08.2010 19:36

tak flagi mam dodane w amxx.cfg

Zresztą coś mam takie skojarzenie że diablo nie może obsłużyć więcej niż 17 klas (18 klasą jest brak klasy) ale to tylko skojarzenie :P


No niestety sie mylisz, podał bym link ale nie mogę, ale Jakukowski zrobił u siebie 20 czy więcej klas. Najbardziej właśnie głowie się nad tym, że w bazie sql pokazuje, że każdy ma przypisane 22 klasy, tylko nie wiem czemu na serverze wybiera tylko 16;/

a może wina tkwi tutaj?

new Race[23][32]

Jak powinna wyglądać ta druga tablica ?

27 sierpień 2010 - 15:20:
Z góry przepraszam za podwójny post ale chcę aby ktoś pomógł mi rozwiązać ten problem :(


Pokaz co masz w :


public select_class(id,lx[])

bo to tutaj. tylko daj całe bo to tam bedzie chyba problem.
  • +
  • -
  • 0

#13 hefcio

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2010 22:10

#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 12345670
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#define Kpremium (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 12345670


public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[24]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,24)
new text[512]	

	
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
   {
format(text, 511,"\g%s%s%d. %s  Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
   }
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 

}
public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	new lx[24]
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 9:
		{
		potwory(id, lx)
	         }
	}	
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - ^n\w1. Andariel   Level :\r%i^n2. \wDuriel   Level :\r%i^n3. \wMefisto Level :\r%i^n4. \wDiablo   Level :\r%i^n5. \wBaal Level :\r%i^n6. \wIzual   Level :\r%i^n7. \wStarozytny   Level :\r%i^n8. \wNihlathak   Level :\r%i^n^n\w0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz Potwora:
* 1:Andariel
* 2:Duriel
* 3:Mefisto
* 4:Diablo
* 5:Baal
* 6:Izual
* 7:Starozytny
* 8:Nihlathak
* 0:Wstecz
*/
g_haskit[id] = 0
new lx[24]
switch (key)
{
        case 0: { // 1
                player_class[id] = Andariel
       
               
        }
        case 1: { // 2
                player_class[id] = Duriel 
        }
        case 2: { // 3
                player_class[id] = Mefisto
               
        }
        case 3: { // 4
                player_class[id] = Diablo
        
        } 
        case 4: { // 5
                player_class[id] = Baal
        
        }
        case 5: { // 6
                player_class[id] = Izual
        
        }
        case 6: { // 7
                player_class[id] = Starozytny
        
        }
        case 7: { // 8
                player_class[id] = Nihlathak
        }
        case 9:{
                potwory(id, lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowPremium(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz Premium - ^n\w1. Demon   Level :\r%i^n2. \wAniol   Level :\r%i^n3. \wNieumarly Level :\r%i^n4. \wNajemnik   Level :\r%i^n5. \wZloczynca Level :\r%i^n6. \wCain   Level :\r%i^n7.Wstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20],player_class_lvl[id][21],player_class_lvl[id][22])
show_menu(id, Kpremium,text3, -1, "Premium")


}
public PremiumKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz Potwora:
* 1:Demon
* 2:Aniol
* 3:Nieumarly
* 4:Najemnik
* 5:Zloczynca
* 6:Cain
* 0:Wstecz
*/
g_haskit[id] = 0
new lx[24]
switch (key)
{
        case 0: { // 1
		player_class[id] = Demon  
		set_task(0.5,"ciche_off",id)
                 }
        case 1: { // 2
                player_class[id] = Aniol		
        }
        case 2: { // 3
                player_class[id] = Nieumarly           
        }
        case 3: { // 4
                player_class[id] = Najemnik        
        } 
        case 4: { // 5
                player_class[id] = Zloczynca        
        }
        case 5: { // 6
                player_class[id] = Cain	      
        }
        case 9:{
                potwory(id, lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#14 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 27.08.2010 22:26

Jak mozesz miec menu 1. potwory 2. bohaterowie jak masz pod 9 dalej.. ?
  • +
  • -
  • 0

#15 hefcio

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2010 01:28

ee to jest tylko nazwa wyświetlana w menu ? TO nic nie zmienia, TO jest jako wstecz, tylko zapomniałem nazwy zmienić

29 sierpień 2010 - 10:21:
a więc, czy wreszcie pomógłby mi ktoś z tym ?:(

Użytkownik hefcio edytował ten post 28.08.2010 01:29

  • +
  • -
  • 0

#16 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 30.08.2010 09:09

ee to jest tylko nazwa wyświetlana w menu ? TO nic nie zmienia, TO jest jako wstecz, tylko zapomniałem nazwy zmienić

29 sierpień 2010 - 10:21:
a więc, czy wreszcie pomógłby mi ktoś z tym ?:(


Z tego co Ty tu wklejasz to ja nic nie kapuje :) Moim zdaniem kawałki kodu ucinasz.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych