A więc chce zrobić taki item , niewidzialność wiem jak zrobić bo na podstawie płaszczu partyzanta albo klasy Partyzant
Niestety nie wiem jak zrobić , że jak się dostaje ten item to redukuje do 10 hp , czyli masz na start 750 dostajesz item i masz niewidzialność i 10hp
26 sierpień 2010 - 21:08:
Ktoś da rade pomóc ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Item do CODa cos ala Stalker
Temat rozp. Night90, 25.08.2010 19:30
8 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 26.08.2010 20:50
heh
set_user_health(id, 10)
set_user_health(id, 10)
#4
Napisano 28.08.2010 08:26
W odrodzeniu najlepiej daj to if(informacje_przedmiotu_gracza == xx)
set_user_health(id, 10)
Tam gdzie xx to numer przedmiotu, i dodaj jeszcze ten if do publica w początek rundy, a w poczatku rundy najpierw stworz to co jest na poczatku czyli for newid, cos takiego.
set_user_health(id, 10)
Tam gdzie xx to numer przedmiotu, i dodaj jeszcze ten if do publica w początek rundy, a w poczatku rundy najpierw stworz to co jest na poczatku czyli for newid, cos takiego.
#6
Napisano 29.08.2010 10:46
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70); maksymalne_zdrowie_gracza[id] -= 90;
tylko iż to daje tylko odejmuje 90 hp od np 270 i zostaje 180.
jak coś wykombinuje to z edytuje.
Użytkownik Olowek edytował ten post 29.08.2010 10:46
#8
Napisano 29.08.2010 10:50
nie da rady , tak chyba że idzie zblokować sklep , poprzez item.
#9
Napisano 30.08.2010 09:16
to to maksymalne_zdrowie_gracza[id] -= 90; zmien na maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 10;
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych