format(szTemp,1023, SAVE_SKILL,PlayerXP[id],PlayerLevel[id],punkty[id],punktyhp[id],punktyar[id],punktykam[id],punktyniew[id],punktywzm[id],punktybuty[id],punktyres[id],punktygr[id],punktypistol[id],punktybron[id],punktybonusexp[id],punktyok[id],punktynies[id],punktykosa[id],szSteamId)
z
#define SAVE_SKILL "UPDATE `EXPMOD` SET `exp` = '%i',`lvl` = '%d',`pkt` = '%d',`hp` = '%d',`ar` = '%d',`kam` = '%d',`niew` = '%d',`wzm` = '%d',`buty` = '%d',`res` = '%d',`gr` = '%d' ,`pistol` = '%d' ,`bron` = '%d',`bonusexp` = '%d',`ok` = '%d',`nies` = '%d',`kosa` = '%d' WHERE `EXPMOD`.`steamid` = '%s';"
public Save_MySql(id)
{
new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,511)
if(g_SqlTuple == Empty_Handle)
set_fail_state(g_Error)
new szSteamId[32], szName[32], szTemp[512]
get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
format(szTemp,1023, SAVE_SKILL,PlayerXP[id],PlayerLevel[id],punkty[id],punktyhp[id],punktyar[id],punktykam[id],punktyniew[id],punktywzm[id],punktybuty[id],punktyres[id],punktygr[id],punktypistol[id],punktybron[id],punktybonusexp[id],punktyok[id],punktynies[id],punktykosa[id],szSteamId)
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
SQL_FreeHandle(SqlConnection)
}
wszystko się ładnie kompiluje
Co jest zle ?
PS. Jak usune tak z 6 pkt np : punktybuty[id],punktyres[id],punktygr[id],punktypistol[id],punktybron[id],punktybron[id]
To tez dziala
Edited by rafenn, 25.08.2010 13:33.