Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie niewidzialności klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaczor111

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Druga strona monitora XD
Offline

Napisano 24.08.2010 11:04

Witam otóż chcę zrobić na swoim diablo klasę skrytobójca, która ma 80 widzialności, pare innych rzeczy które już mam i przyspieszone bieganie. Problem w tym że nie wiem jak zrobić szybkość i niewidzialność, proszę o pomoc, reputka poleci! ^D^
  • +
  • -
  • 0

#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2010 11:45

1#Bieganie

Znajdź:
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
I dodaj pod tym:
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= "szybkosc" + floatround(player_dextery[id]*1.3)

2#Niewidzalność

Znajdź:
if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 5
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
Dodaj pod:
else 
				if (player_class[id] == Twoja Klasa)
			{
				render = 80
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					if(player_b_inv[id]<20)
					{
						render=0
					}
				}
Potem znajdź public:
public check_class()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{
  		if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
		{
			
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)	
		}
		set_gravitychange(id)
		set_renderchange(id)
	}
}
I cały zamień na:
public check_class()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{
		if(is_user_alive(id))
		{
			if (player_class[id] == Ninja)
				set_user_armor(id,100)
		}
		
		set_gravitychange(id)
		set_renderchange(id)
		
		
		if((player_class[id] == Twoja_Klasa) && (is_user_connected(id)))
			
		set_renderchange(id)
	}
}


#3 Kaczor111

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Druga strona monitora XD
Offline

Napisano 24.08.2010 12:17

Ok dzięki już sprawdzam jak zadziała dam + ^^

Edit: Sam nie mogę sprawdzić na razie, ale reput leci xD

Edit2: 26 errorów :angry:
Spoiler


Skompilować lokalnie? Czy co?

Użytkownik Kaczor111 edytował ten post 24.08.2010 12:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych