Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 24.08.2010 10:37

Witam !! Mam kilka pytań ! :)

1. Otóż jaka funkcja odpowiada za to aby można było mieć tylko nóż, TYLKO, nawet aby nie można było żadnej broni podnieść ani na początku usp i glocka i c4 nie dostawać :) ??
2. Jaka funkcja odpowiada za to że można zwiększyć obrażenia zadawane z noża :)
3. Jak zrobić że gdy stoimy z NOŻEM to ładuje się pasek przez 10 s. I gdy się naładuje dostajemy jakąś moc np.
set_user_footsteps ( id, 1 )
tak długo aż nie naciśnie ataku :) (Lewy przycisk myszy :))

Na razie to chyba wszystko dam + !! :)

@Edit:

4. Jaka funkcja odpowiada za zmianę modelu Noża :)

Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 10:38


#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.08.2010 10:53

1. W evencie CurWeapon możesz wykonać funkcję, że gracz nie może zmienić broni, np:


new posiada_noz[33]


	
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE) posiada_noz[id] = 1
else posiada_noz[id] = 0

if (!posiada_noz[id])
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
posiada_noz[id] = 1
}


Powinno działać, każda zmiana z noża na np. USP wymusi graczowi zmianę na nóż.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

4.

Gdzieś na górze:

new NOZ_VIEW[] = "models/v_noz.mdl"



Do Precache:

precache_model(NOZ_VIEW) 



CurWeapon:

		if(weapon == CSW_KNIFE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NOZ_VIEW)
}


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Co do blokady podnoszenia i kupowania broni to:
Do plugin_init:

register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");


Gdzieś na końcu:


public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;



Co do obrażeń z noża to wykorzystaj to:

Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

@Edit, spróbuj tak:


Do plugin_init:

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")



Gdzieś na końcu sma:


public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
}


I na samej górze:

#include <hamsandwich>


Obrażenia z noża *2.

Nie wiem czy pójdzie.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 24.08.2010 11:02


#3 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 24.08.2010 11:32

Wielkie dzięki !! A jak z ładowaniem noża ?? I jak zrobić aby np:


public plugin_init() {
register_clcmd("say /menu","menu")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Wybor","wybor_menu")

menu_additem(menu,"Wybor 1","0",0)
menu_additem(menu,"Wybor 2","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 1");
// Tutaj dać aby gracz miał 2 razy mocniejszy dmg :) z noża
// Tutaj gracz ma TYLKO nóż xD
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 2");
// Tutaj dać aby gracz miał 3 razy mocniejszy dmg :) z noża :P
// Tutaj gracz ma tylko nóż i scouta :D
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 11:35


#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.08.2010 11:56

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new dmg_podwojne[33]
new dmg_potrojne[33]
new posiada_noz[33]
new tylko_noz[33]
new noz_scout[33]

public plugin_init() {
register_clcmd("say /menu","menu")

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Attack_Event")

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Wybor","wybor_menu")

menu_additem(menu,"Wybor 1","0",0)
menu_additem(menu,"Wybor 2","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 1");
dmg_podwojne[id] = 1
tylko_noz[id] = 1
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Wybrales Wybor 2");
dmg_potrojne[id] = 1
noz_scout[id] = 1
give_item(id, "weapon_scout")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public Attack_Event(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], ptr, bits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && dmg_podwojne[attacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(3,damage*2)
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && dmg_potrojne[attacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(3,damage*3)
}
}


public CurWeapon(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id)

if(weapon == CSW_KNIFE) posiada_noz[id] = 1
else posiada_noz[id] = 0

if (!posiada_noz[id] && tylko_noz[id] == 1)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
posiada_noz[id] = 1
}

if (weapon != CSW_SCOUT && !posiada_noz[id] && noz_scout[id] == 1)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
posiada_noz[id] = 1
}
}


Powinno pójść.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 24.08.2010 12:06


#5 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 24.08.2010 12:43

Ok dzięki Jeszcze 2 pytanka :)

1. Jak z tym ładowaniem noża ?? :) Że zładuje sobie nóż i mam skill... np to footsteps :)

2. Czy da się zwiększyć zasięg noża ??


@Edit

Zadaję te wszystkie pytania bo mam pomysł na moda :) i mam już dość sporo zrobione :)

Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 24.08.2010 12:44


#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.08.2010 13:52

	if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id) && posiada_noz[id])
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/100.0)

cast_end[id]=halflife_time()+time_delay

new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)

casting[id]=1

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}



public call_cast(id)
{

set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)

switch(zmienna_odpowiedzialna_za_klasy[id])
{
case Twoja_Klasa:
{
show_hudmessage(id, "Nie slychac jak chodzisz!")
set_user_footsteps(id, 1)
}
}
}


Nie wiem czy będzie działać, bo wycinam na szybko. To jest pod klasę, zrobiłem po klasę, bo nie wiem na co Ci to mam włożyć.

#7 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 24.08.2010 14:32

Dzięki :) na razie to chyba wszystko :) ale za kilka godzi zapewne będę się pytać o nVault :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych