Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

random_num(1,4) == (1 | 4) // Good?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 17:46

Dobrze sprawdzi jak dam: if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK && random_num(1,4) == (1 | 4)) będzie 1 lub 4?
Gdy dam "||" - tag mismatch
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 23.08.2010 17:54

człowieku to tak nie działa :F
new rand = random_num(1,4);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK && (rand == 1 || rand == 4))

Takie coś jest poprawne.
  • +
  • -
  • 0

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.08.2010 17:55

|- suma bitowa - zwraca wartość wynikającą z operacji sumy logicznej na każdej parze bitów z danych zmiennych

Najprościej stworzyć zmienną, wylosować i sprawdzić
iZmienna == 4 ? jesli_rowna : else;

  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 17:56

Wiem, kapłem się client print ^^
Właśnie chciałem bez zmiennych ale dobra tam. To close : P
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.08.2010 21:41

bez zmiennych to
switch(random_num(1,4)){
	case 1, 4:{
		//LOS
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.08.2010 16:01

Dobra, ostatnie pytanie random(8), ile zalicza cyfr? Od 0-8 czy ile?
Na necie nie mogę nic znaleźć dokładnego dot. random'a.
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2010 16:44

Zwraca pseudo-losową liczbę całkowitą z przedziału od 0 do max-1.
  • +
  • -
  • 1

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.08.2010 16:48

Oki ^^
To Close.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych