Otóż ustawiłem sobie tak,że za zdobyty lvl dostaje 4 punkty a max staty to 100.Kiedy resetuje staty to dostaje tylko 2.... możecie to naprawić tak ze dostałes 2 lvl masz 4 staty,i jak zresetujesz tez dostajesz 4,a nie 2.w razie czego daje wycinek z .sma
public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset statystyk...")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
2./przedmioty(/itemy)
Otóż poprawiłem opis nowych przedmiotów. Zmieniłem komende /itemy i /noweitemy na /przedmioty i /noweprzedmioty.Kiedy naciskam jakis numerek z itemem np. 1 to nie chce mi sie wyswietlac opis przedmiotu tylko menu się zamyka;/
public show_menu_item(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yLista Nowych Przedmiotow: ^n\w\r1. \wPierscien Maga^n\w\r2. \wPierscien Paladyna^n\w\r3. \wPierscien Mnicha^n\w\r4. \wPierscien Wojownika^n\w\r5. \wPierscien Zabojcy^n\w\r6. \wPierscien Nekromanty^n\w\r7. \wPierscien Ninjy^n\w\r8. \wAmulet Bystrego Wzroku^n\w\r9. \wZamknij")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public nowe_itemy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magring(id)
}
case 1:
{
paladynring(id)
}
case 2:
{
mnichring(id)
}
case 3:
{
barbarzyncaring(id)
}
case 4:
{
zabojcaring(id)
}
case 5:
{
nekromantaring(id)
}
case 6:
{
ninjaring(id)
}
case 7:
{
flashbangnecklace(id)
}
case 8:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public magring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Maga","Zwykla","Brak","<br>Dostajesz dodatkowe 5 punktow do Inteligencji.<br>Mozesz takze czarowac Ogniste Kule.<br><br>")
}
public paladynring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Paladyna","Zwykla","Brak","<br>Twoj pancerz absoruje obrazenia o 5-15 HP.<br>Masz takze 1/3 lub 1/4 szans na oslepienie wroga.<br><br>")
}
public mnichring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Mnicha","Zwykla","Brak","<br>Poloz totem na ziemie ktory bedzie leczyc 35 HP co 5 sek. na czas 7 sekund.<br>Masz takze 1/2 lub 1/3 szans na smiertelne zabicie wroga z Granatu Wybuchowego.<br><br>")
}
public barbarzyncaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Wojownika","Zwykla","Brak","<br>Dostajesz dodatkowe 5 punktow do Sily.<br>Gdy umierasz to wybuchasz.<br><br>")
}
public zabojcaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Zabojcy","Zwykla","Brak","<br>Dostajesz dodatkowe 5 punktow do Zwinnosci<br>Mozesz takze zrobic podwojny skok w powietrzu<br><br>")
}
public nekromantaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Nekromanty","Zwykla","Brak","<br>Masz 1/2 lub 1/3 szans na odrodzenie sie po smierci<br>Wysysasz takze 5-12 HP przeciwnikowi.<br><br>")
}
public ninjaring(id)
{
showitem(id,"Pierscien Ninjy","Zwykla","Brak","<br>Mozesz teleportowac sie co 3 sekundy za pomoca noza.<br>Mozesz takze wykonac dlugi skok, jak kucniesz na 3 sekundy<br><br>")
}
public flashbangnecklace(id)
{
showitem(id,"Amulet Bystrego Wzroku","Zwykla","Brak","<br>Jestes odporny na Granaty Oslepiajace<br><br>")
}
3./sklep
To Tak samo co w pkt.2.Naciskam 1,2, czy 3 i nic mi nie ulepsza,nie kupuje,tylko menu mi się zamyka:
}
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z Wyposazeniem: ^n\w\r1. \wUlepsz Przedmiot - \r$9000^n\w\r2. \wKup losowy Przedmiot - \r$5000^n\w\r3. \wKup doswiadczenie - \r$12000^n^n\w\r0. \wZamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d pkt. doswiadczenia!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
*******************************************************************************************************
co do trzech tych problemów:
Testowałem swój diablomod na HLDS na razie bez bazy danych...a co do /przedmioty to bez bazy nawet działała,zrobiłem restart i nie dzialało./sklep to ja nie wiem: nie działało z bazą i bez bazy,a /reset to ja nie wiem jak mam zrobić;/
23 sierpień 2010 - 19:48:
no żal odpowie ktoś w końcu?