Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wpływaniem na damage.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2010 16:29

Witam.
Zrobiłem funkcję o nazwie lustrzany pocisk.
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1)
	{
		SetHamParamInteger(1, idattacker);
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
Miało to polegać na tym, że gdy dana osoba uderzy tą z tym lustrzanym pociskiem to kula wraca do atakującego i zadaje mu obrażenia takie same jakie miało zadać osobie z tą funkcją. Mój problem polega na tym, że pocisk odbija się od osoby z tą mocą, lecz nie wraca do atakującego. Proszę o poprawę kodu.
Z góry pozdro, Slowly

Użytkownik slowly edytował ten post 23.08.2010 17:48


#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 23.08.2010 19:03

Wywołanie
return HAM_HANDLED;
blokuje akcję, daj
return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2010 19:06

Działa, dostajesz plusa + można zamknąć...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych