Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem CoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 seba95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2010 12:44

Witam. Rzucił by ktoś okiem na moje sma? blad pokazuje na linijke 235 ale nie mam pojecia co jest zle:/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 23.08.2010 15:42

Może pokaż "logi" z kompilacji ?? :)

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 16:18

Mysza po co logi? Pobrać nie potrafisz? : P Wystarczyła by linia z błędem ^^
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.1, 1.3, 1.15, 1.3, 1.2, 1.1, 1.4, 1.2, 1.3, 1.2, 1.1, 1.2, 1,2, 1.5, 1.3};
na
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.1, 1.3, 1.15, 1.3, 1.2, 1.1, 1.4, 1.2, 1.3, 1.2, 1.1, 1.2, 1.2, 1.5, 1.3};
3 od końca było 1,2 a nie 1.2.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych