Jak w temacie proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Item mnożacy exp
Temat rozp.
Letnie Chamskie B00m
, 21.08.2010 13:53
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.08.2010 13:53
#2
Napisano 21.08.2010 17:49
case 76:
{
player_item_name[id] = "nazwa"
player_item_id[id] = rannum
new xp_award = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*liczba
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot: Twoj exp jest mnozony x3" ,player_item_name[id], xp_award)
}
Chodziło o cos takiego ?
#3
Napisano 21.08.2010 20:27
tak a jak wpisze item to pisze ze nic nie mam proszę o pomoc
#4
Napisano 26.08.2010 16:32
tak a jak wpisze item to pisze ze nic nie mam proszę o pomoc
To jest spowodowane (chyba) brakiem opisu.
#5
Napisano 26.08.2010 17:32
Dam Ci przykład dla itemka, który przyspiesza 2x expa...
Znajdz:
Znajdz:
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scoutDodaj pod:
new player_b_exp2[33] = 1Potem znajdz:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scoutI dodaj pod:
player_b_exp2[id] = 0Znajdz:
if (player_b_sniper[id] > 0) { num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Masz 1/") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta<br>") }I dodaj pod:
if (player_b_exp2[id] > 0) { add(itemEffect,199,"Twoj exp jest 2x szybszy.<br>") }Potem znajdz:
public Give_Xp(id,amount)I w nim nad:
player_xp[id]+=amountDodaj:
if(player_b_exp2[id] > 0) amount*=2Potem dodaj item:
case XX: { player_item_name[id] = "Exp Ring" player_item_id[id] = rannum player_b_exp2[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoj exp jest 2x szybszy" ,player_item_name[id], player_b_exp2[id]) }
#6
Napisano 26.08.2010 17:39
Dzięki ci +
26 sierpień 2010 - 19:56:
Zrobilem tak i przy kompilacji wyskakuje na ta linijke
if(player_b_exp2[id] > 0) amount*=2
losse identifikation
26 sierpień 2010 - 19:56:
Zrobilem tak i przy kompilacji wyskakuje na ta linijke
if(player_b_exp2[id] > 0) amount*=2
losse identifikation
#7
Napisano 26.08.2010 19:02
Loose Indentation - ostrzeżenie o zlej tabulacji, etc.
#8
Napisano 26.08.2010 19:13
tak ale zrobilem tak jak kazales i nic
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych