Witam mam problem a mianowicie mam diablo mod własny z 15 klasami. I posiada on błąd a mianowicie pokazuje on podwójne zabicie (te w prawym górnym rogu) czy może zna ktoś przyczynę i wie jak to naprawić z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podowjne zabicie
Temat rozp. eRBeKa#, 20.08.2010 16:12
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.08.2010 16:12
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
#2
Napisano 20.08.2010 16:59
Widać coś zmieniałeś i prawdopodobnie wyrzuciłeś z plugin_init blokowanie DeathMsg.
#3
Napisano 20.08.2010 17:15
A wiesz może jak to naprawić ?
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
#4
Napisano 20.08.2010 17:21
W plugin_init powinieneś mieć coś takiego
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
#5
Napisano 20.08.2010 18:46
gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
register_cvar("diablo_xpbonus","5",0)
register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0)
register_cvar("diablo_durability","10",0)
register_cvar("SaveXP", "1")
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")
set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b")
set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")
register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera");
mam to, może to wina czegoś innego ?
Edid
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Medion)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
czy to moze byc wina tego ?
register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
register_cvar("diablo_xpbonus","5",0)
register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0)
register_cvar("diablo_durability","10",0)
register_cvar("SaveXP", "1")
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")
set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b")
set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")
register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera");
mam to, może to wina czegoś innego ?
Edid
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Medion)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
czy to moze byc wina tego ?
Użytkownik R_B_K edytował ten post 20.08.2010 18:49
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
#6
Napisano 20.08.2010 20:12
W takim razie albo w kodzie wywołujesz przy jakimś zdarzeniu jeszcze raz DeathMsg (szukaj przy gmsgDeathMsg) albo inny plugin w to ingeruje.
#7
Napisano 20.08.2010 20:13
Podwójne zabicie wyskakuje ci jak się zabija z itemka/kuszy? czy zawsze?
#9
Napisano 20.08.2010 20:57
To:
Zamień na to:
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname) award_item(kid,0) award_kill(kid,vid) add_respawn_bonus(vid) add_bonus_explode(vid) add_barbarian_bonus(kid) if (player_class[kid] == Barbarzynca) refill_ammo(kid) set_renderchange(kid) savexpcom(vid) show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname) award_item(kid,0) award_kill(kid,vid) add_respawn_bonus(vid) add_bonus_explode(vid) add_barbarian_bonus(kid) if (player_class[kid] == Medion) refill_ammo(kid) set_renderchange(kid) savexpcom(vid)
Zamień na to:
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname) award_item(kid,0) award_kill(kid,vid) add_respawn_bonus(vid) add_bonus_explode(vid) add_barbarian_bonus(kid) if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == Medion) refill_ammo(kid) set_renderchange(kid) savexpcom(vid)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.08.2010 20:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych