Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podowjne zabicie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2010 16:12

Witam mam problem a mianowicie mam diablo mod własny z 15 klasami. I posiada on błąd a mianowicie pokazuje on podwójne zabicie (te w prawym górnym rogu) czy może zna ktoś przyczynę i wie jak to naprawić z góry dziękuje
  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 20.08.2010 16:59

Widać coś zmieniałeś i prawdopodobnie wyrzuciłeś z plugin_init blokowanie DeathMsg.
  • +
  • -
  • 0

#3 eRBeKa#

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2010 17:15

A wiesz może jak to naprawić ?
  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 20.08.2010 17:21

W plugin_init powinieneś mieć coś takiego
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )

  • +
  • -
  • 0

#5 eRBeKa#

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2010 18:46

gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
register_cvar("diablo_xpbonus","5",0)
register_cvar("diablo_xpbonus2","100",0)
register_cvar("diablo_durability","10",0)
register_cvar("SaveXP", "1")
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
set_task(5.0, "Timed_Healing", 0, "", 0, "b")
set_task(1.0, "Timed_Ghost_Check", 0, "", 0, "b")
set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")
register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera");

mam to, może to wina czegoś innego ?

Edid

show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)

show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Medion)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)

czy to moze byc wina tego ?

Użytkownik R_B_K edytował ten post 20.08.2010 18:49

  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#6 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 20.08.2010 20:12

W takim razie albo w kodzie wywołujesz przy jakimś zdarzeniu jeszcze raz DeathMsg (szukaj przy gmsgDeathMsg) albo inny plugin w to ingeruje.
  • +
  • -
  • 0

#7 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.08.2010 20:13

Podwójne zabicie wyskakuje ci jak się zabija z itemka/kuszy? czy zawsze?
  • +
  • -
  • 0

#8 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 20.08.2010 20:56

Jestem kolegą R_B_K i podwójne zabicie wyskakuje gdy zabije się normalnie z broni , jeśli ktoś padnie z itemka 1/1 z AWP to już tego nie ma
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.08.2010 20:57

To:

show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid) 

show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Medion)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)

Zamień na to:

show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == Medion)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.08.2010 20:58





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych