Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada +attacprzy wciskaniu F (lub razem z +grab)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 gusst4v

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 20.08.2010 10:36

Witam, potrzebuję pluginu, który będzie blokował strzelanie z wciśniętym przyciskiem F, lub (lepiej) podczas używania komendy +grab.
Przykładowo: Na F zbindowane jest +grab. Ktoś przytrzymuje F i nie puszczając go klika LMP (usiłuje strzelać) i nic się nie dzieje.

Dzięki z góry.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 20.08.2010 10:57

Nie wiem czy to ma prawo zadziałać ale zobacz :D

#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:active[33] = true

public plugin_init()
{
register_plugin("Block", "1.0", "[H]ARDBO[T]")
}
public UseTwoButton(id)
{
if(active[id])
{
new F = client_cmd(id, "+grab")
if(get_user_button(id) != (IN_ATTACK | F))
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
return PLUGIN_HANDLED
}


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.08.2010 12:12

Hardbot co to jest :?: jak dla mnie powinienes sie poswiecic sprzedarzy mebli xD
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() 
{
      register_clcmd("+grab","grab_handle")
}
public grab_handle(id)
{
    if(get_user_button(id)&IN_ATTACK){
            client_cmd(id,"-attack")
            engclient_cmd(id,"-attack")
    }
}


hmm sprobuj takie cos aczkolwiek lepiej mozna to zrobic uzywajac FM/HS :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 20.08.2010 12:28

GOQ :P sam wiesz napisałem ^^ Nie wiem czy to ma prawo zadziałać :D

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.08.2010 13:25

Nie wiem czy to ma prawo zadziałać



skoro nie wiesz czy bedzie dzialac to po co to piszesz :?: zaczynajac od tego ze funkcja nie jest nigdzie wywolywana przez idiotyczne przypisanie az do zwrocenia wartosci
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 20.08.2010 14:24

try it:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new bool:uzywa[33];
public plugin_init() {
	register_plugin("Blokuj atak", "1", "kyku")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink");
	register_clcmd("+grab", "grab_on");
	register_clcmd("-grab", "grab_off");
}
public grab_on(id) uzywa[id] = true;
public grab_off(id) uzywa[id] = false;
public client_putinserver(id) uzywa[id]=false;
public PlayerPreThink(id){
	if(uzywa[id] && is_user_alive(id)){
		static button;
		button = pev(id, pev_button);
		if(button & IN_ATTACK){
			button &= ~IN_ATTACK;
			set_pev(id, pev_button, button);	
		}
	}
}

20 sierpień 2010 - 15:30:

Nie wiem czy to ma prawo zadziałać

nie wiem pod jaki silnik to pisales ale pod HL1 nie ruszy za pierona ;d

20 sierpień 2010 - 15:30:
to moje powinno dzialac ale pewien nie jestem :P

Użytkownik kyku edytował ten post 20.08.2010 14:26

  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.08.2010 14:55

public plugin_init(){
        register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 
}

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 
{ 
     
	if(!is_user_alive(id)) 
		return FMRES_IGNORED 
    
        set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	       return FMRES_HANDLED 

}

ewentualnie cos takiego
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 gusst4v

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 20.08.2010 16:09

Dzięki, zaraz wszystko sprawdzę i dam znać.

20 sierpień 2010 - 22:09:
G[o]Q - Pierwsza wersja bez efektu i bez błędów w logach, druga wersja nie pokazuje animacji broni bez względu na +grab, bez błędów w logach.
Kyku - Bez efektu i bez błędów w logach.
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.08.2010 23:46

niom moja druga wersja miala tylko pokazac kykowi jak to zrobic przy pomocy fakemety xD poprawnie powinno byc tak
new grab[33]
public plugin_init(){
        register_clcmd("+grab","grab_on")
        register_clcmd("-grab","grab_off")
        register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 
}
public grab_on(id) grab[id]=true
public grab_off(id) grab[id]=false
public client_connect(id) grab[id]=false

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 
{ 
     
	if(!is_user_alive(id)&&!grab[id]) 
		return FMRES_IGNORED 
    
        set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	       return FMRES_HANDLED 

}  

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.08.2010 12:38

UpdateClientData koordynuje to co się dzieje na serwerze z tym co widzi gracz; bez usunięcia IN_ATTACK z pola przycisków to nie zadziała, jedynie wyłączy animację broni.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych