Witam , jak zrobić Klasę z Auto BH?? z góry dzięki
Za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD] Klasa z Auto BH?
Temat rozp.
Starozytny
, 19.08.2010 21:08
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.08.2010 21:08
#2
Napisano 19.08.2010 21:21
Nie wiem jak jest w codzie itp bo nie przerabialem go ale moze wzoruj sie na tym
Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli zle to przepraszam
Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli zle to przepraszam
#3
Napisano 19.08.2010 22:13
0nYk3, nie ta bajka chyba:P. Podłączam się pod prośbę
#4
Napisano 20.08.2010 03:30
Można się na tamtym wzorować : > Tylko trzeba wiedzieć przy jakiej funkcji jest //Before freeze_ended check w DbM.
Dzisiaj sprawdzę jak wygląda to w diablo
Dzisiaj sprawdzę jak wygląda to w diablo
#5
Napisano 20.08.2010 07:03
Ja tego diablo nie ogarniam:). Jak możesz i będziesz miał czasu to proszę o instrukcję
#6
Napisano 20.08.2010 11:12
Ja też
#7
Napisano 20.08.2010 17:11
Dodajemy na sam koniec:
Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
Sprawdźta ; P
public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == NowaKlasa) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return PLUGIN_CONTINUE }
Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
#define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9)
Sprawdźta ; P
#8
Napisano 20.08.2010 20:44
A jeśli bym chciał dodać jakiś item aby miał Auto BH
To jak mniej więcej musze zamienić
Czy tak:
Gdzie za XX wstawiam nr itemu
To jak mniej więcej musze zamienić
Czy tak:
public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return PLUGIN_CONTINUE }
Gdzie za XX wstawiam nr itemu
#9
Napisano 20.08.2010 21:31
Tak zadziała, a jeśli chcesz item i klasę:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == XXX)) {; P A działa ogólnie? : P
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych