Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2010 17:05

Witam.
Zrobiłem sobie 2 stronę opisu klas.
public show_menu_klasy(id)
{
	new text[513]
	
	format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wMag^n\y2. \wPaladyn^n\y3. \wMnich^n\y4. \wBarbarzynca^n\y5. \wZabojczyni^n\y6. \wNekromanta^n\y7. \wNinja^n\y8. \wLowca^n\r9. \wDalej^n\r0. \wWyjscie") 
	
	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			czarodziejka(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			mnich(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			zabojczyni(id)
		}
		case 5:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 8: 
		{
			show_menu_klasy2(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public czarodziejka(id){
	showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br>Gdy na nozu nacisnie r popelnia samobojstwo zadajac obrazenia innym wokol.<br><br>")
}
public paladyn(id){
	showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 130hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
	showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 150hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
	showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")	
}
public zabojczyni(id){
	showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Nie slychac jej krokow i jest troche szybsza od pozostalych. Ma 140hp na start.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
	showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
	showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 170 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
	showitem(id,"Lowca"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}
public show_menu_klasy2(id)
{
	new text2[513]
	
	format(text2, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wAndriel^n\y2. \wDuriel^n\y3. \wDiablo^n\y4. \wBaal^n\y5. \wSzkielet^n\y6. \wSzaman^n\y7. \wWampir^n\y8. \wMefisto^n\r9. \wWstecz^n\r0. \wWyjscie") 
	
	new keys3
	
	keys3 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<8)|(1<<9)

	show_menu(id, keys3, text2)
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy2(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			andriel(id)	
		}
		case 1: 
		{	
			duriel(id)
		}
		case 2: 
		{	
			diablo(id)
		}
		case 3:
		{
			baal(id)
		}
		case 4:
		{
			szkielet(id)
		}
		case 5:
		{
			szaman(id)
		}
		case 6:
		{
			wampir(id)
		}
		case 7:
		{
			mefisto(id)
		}
		case 8:
		{
			show_menu_klasy(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public andriel(id){
	showitem(id,"Andriel"," "," ","<br>Na start posiada 140 hp. Po naladowaniu sie z nozem dostaje wszystkie granaty.<br> Odporny na wszystkie itemy 1/x.<br><br>")
}
public duriel(id){
	showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Na start ma 120hp i leczy sie idac na kazdej broni +10 hp co 3 sekundy.<br> Na nozu posiada piorun.<br><br>")
}
public diablo(id){
	showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Na start ma 145 hp i dostaje 300 kamizelki na poczatku rundy.<br>Ma przyblizenie tak jak aug w niektorych broniach oraz na nozu ma fireball'a.<br><br>")
}
public baal(id){
	showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Na start ma 120 hp i posiada 10 nozy do rzucania.<br>Gdy zabije wroga odzyskuje czesc hp.<br>Na nozu laduje magiczny pancerz.<br><br>")	
}
public szkielet(id){
	showitem(id,"Szkielet"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Moze zrobic jeden skok w powietrzu i ma 1/6 szans na oslepienie wroga<br>podczas strzalu. Na nozu laduje dmg.<br>")
}
public szaman(id){
	showitem(id,"Szaman"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Co runde, na respie dostaje M4A1. Nie slychac jego krokow.<br>Na nozu laduje sobie 50hp.<br><br>")
}
public wampir(id){
	showitem(id,"Wampir"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Ma wbudowane 10 vampirzych obrazen, jest troche szybszy od pozostalych.<br>Na nozu laduje sobie lustrzane pociski. Za fraga dostaje wiecej pieniedzy<br><br>")
}
public mefisto(id){
	showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Moze wykonac 2 skoki w powietrzu, nie slychac jego krokow.<br>Ma zmniejszona widocznosc do 100.<br>Ladujac sie nozem zwieksza predkosc.<br><br>")
}
I mam problem, ponieważ gdy wcisnę byle jaki guzik w menu to nic mi się nie wyświetla. Tak samo jest, gdy chcę zmienić stronę. Reasumując nie działają przyciski w menu. Proszę o poprawienie kodu i powiedzenie mi co jest źle.

Użytkownik slowly edytował ten post 20.08.2010 18:34


#2 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2010 18:58

show_menu(id, keys3, text2) czemu dałeś 3 zamiast 2 ? spróbuj dac na 2
  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2010 21:02

To nic nie zmienia -.-

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 21:51

Mam ten sam problem : P Dodałem drugą stronę i też ani na pierwszej nie działają klawisze ani na drugiej : <
  • +
  • -
  • 0

#5 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 20.08.2010 22:00

opis klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Hmm byl taki temat co rozwiązywał Wasz problem ale nie pamietam gdzie jest. moze to pomoze :/

//Edit. niee tam post slowly to raczej nie xP

20 sierpień 2010 - 23:05:
ale moze :

#define klawisze1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

i :

new klawisze1

klawisze1 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9

Użytkownik hajtuś edytował ten post 20.08.2010 22:03

  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 22:14

Ja mam tak o:

Spoiler


I definy

#define iKlas (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#define iKlas1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890 
#define iKlas2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 1234567890

  • +
  • -
  • 0

#7 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 20.08.2010 22:25

Umówmy się tak :

Jutro Wam napisze funkcję, jeżeli mnie nikt nie uprzedzi, bo dziś jestem senny i zmęczony.. :/

// A masz menu w stylu Potwory Ludzie Premium ? czy 3 menu pod 9. dalej ?

Użytkownik hajtuś edytował ten post 20.08.2010 22:26

  • +
  • -
  • 0

#8 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2010 22:38

Mam standardową pierwszą stronę menu i pod klawiszem "9" mam "dalej"... W drugiej stronie mam opisy nowych klas oraz pod klawiszem "9" posiadam "wróć"

Użytkownik slowly edytował ten post 21.08.2010 09:15


#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 22:56

Tak samo ja wyżej tylko 3 menu (1 po wpisaniu /klasy) i reszta przechodzi na 9-Dalej 0-Wstecz/(Wyjdz na pierwszej)
  • +
  • -
  • 0

#10 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 21.08.2010 09:27

Tak samo ja wyżej tylko 3 menu (1 po wpisaniu /klasy) i reszta przechodzi na 9-Dalej 0-Wstecz/(Wyjdz na pierwszej)


Ok postaram się wam dzis napisać.
  • +
  • -
  • 0

#11 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2010 17:38

Hajtuś, to jak będzie? Podasz nam tą funkcję?

#12 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2010 22:20

public show_menu_klasy2(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wAndriel^n\y2. \wDuriel^n\y3. \wDiablo^n\y4. \wBaal^n\y5. \wSzkielet^n\y6. \wSzaman^n\y7. \wWampir^n\y8. \wMefisto^n\r9. \wWstecz^n\r0. \wWyjscie")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
andriel(id)
}
case 1:
{
duriel(id)
}
case 2:
{
diablo(id)
}
case 3:
{
baal(id)
}
case 4:
{
szkielet(id)
}
case 5:
{
szaman(id)
}
case 6:
{
wampir(id)
}
case 7:
{
mefisto(id)
}
case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public andriel(id){
showitem(id,"Andriel"," "," ","<br>Na start posiada 140 hp. Po naladowaniu sie z nozem dostaje wszystkie granaty.<br> Odporny na wszystkie itemy 1/x.<br><br>")
}
public duriel(id){
showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Na start ma 120hp i leczy sie idac na kazdej broni +10 hp co 3 sekundy.<br> Na nozu posiada piorun.<br><br>")
}
public diablo(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Na start ma 145 hp i dostaje 300 kamizelki na poczatku rundy.<br>Ma przyblizenie tak jak aug w niektorych broniach oraz na nozu ma fireball'a.<br><br>")
}
public baal(id){
showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Na start ma 120 hp i posiada 10 nozy do rzucania.<br>Gdy zabije wroga odzyskuje czesc hp.<br>Na nozu laduje magiczny pancerz.<br><br>")
}
public szkielet(id){
showitem(id,"Szkielet"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Moze zrobic jeden skok w powietrzu i ma 1/6 szans na oslepienie wroga<br>podczas strzalu. Na nozu laduje dmg.<br>")
}
public szaman(id){
showitem(id,"Szaman"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Co runde, na respie dostaje M4A1. Nie slychac jego krokow.<br>Na nozu laduje sobie 50hp.<br><br>")
}
public wampir(id){
showitem(id,"Wampir"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Ma wbudowane 10 vampirzych obrazen, jest troche szybszy od pozostalych.<br>Na nozu laduje sobie lustrzane pociski. Za fraga dostaje wiecej pieniedzy<br><br>")
}
public mefisto(id){
showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Moze wykonac 2 skoki w powietrzu, nie slychac jego krokow.<br>Ma zmniejszona widocznosc do 100.<br>Ladujac sie nozem zwieksza predkosc.<br><br>")
}


To jest wycinek mojego drugiego (Dalej) menu z opisem Twoich klas i mnie ono działa.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 22:20


#13 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 21.08.2010 22:24

dzięki screeam. prawde mowiac umiem to ale mi sie nie chcialo pisac. :/

PS. Dziala ;]

Użytkownik hajtuś edytował ten post 21.08.2010 22:24

  • +
  • -
  • 0

#14 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 22:47

Rowniez zaraz sprawdzę ;P

@Mi nie działa - założyłem nowy temat. ;P

Użytkownik camilost edytował ten post 21.08.2010 23:57

  • +
  • -
  • 0

#15 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2010 09:11

Screeam dostajesz plusa, bo druga strona działa. Ale gdy nacisnę jakiś guzik będąc na pierwszej stronie to menu się wyłącza :/

Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 10:18





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych