Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodatki do vipa
#1
Napisano 19.08.2010 08:01
#2
Napisano 19.08.2010 15:42
public DeathMsg(id)Dodaj:
if(player_class[kid] == Twoja_Klasa && !headshot)cs_set_user_health(kid,cs_get_user_health(kid)+15); else if(player_class[kid] == Twoja_Klasa && headshot)cs_set_user_health(kid,cs_get_user_health(kid) + 30);
Użytkownik slowly edytował ten post 19.08.2010 15:43
#3
Napisano 19.08.2010 20:25
if(player_class[kid] == Twoja_Klasa) set_user_health(kid,cs_get_user_health(kid)+15); else if(player_class[kid] == Twoja_Klasa && headshot == 1) set_user_health(kid,cs_get_user_health(kid) + 30);
Po co !headshot?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 10:53
#4
Napisano 23.08.2010 06:35
/home/groups/amxmodx/tmp3/phptn05xR.sma(1435) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_health"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phptn05xR.sma(1436) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phptn05xR.sma(1437) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_health"
#5
Napisano 23.08.2010 08:44
if(player_class[kid] == Twoja_Klasa) set_user_health(kid,cs_get_user_health(kid)+15); else if(player_class[kid] == Twoja_Klasa && headshot == 1) set_user_health(kid,cs_get_user_health(kid) + 30);
Użytkownik hajtuś edytował ten post 23.08.2010 08:45
#6
Napisano 24.08.2010 19:52
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpYQQksp.sma(1434) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpYQQksp.sma(1435) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_health"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpYQQksp.sma(1437) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_health"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpYQQksp.sma(1655) : warning 213: tag mismatch
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpYQQksp.sma(8281) : warning 203: symbol is never used: "button"
#7
Napisano 24.08.2010 20:44
if(player_class[kid] == Twoja_Klasa)
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+15);
else if(player_class[kid] == Twoja_Klasa && headshot == 1)
set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 30);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych