Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pierwszy w zyciu plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 18.08.2010 10:21

Siema, chcialem stworzyc 1 w zyciu plugin.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun> 

#define PLUGIN "hp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wuszt"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /hp", "hp")
}

public hp(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") 
}

Ktory niestety nie dziala, tzn nie dodaje hp. Mozecie mi powiedziec co mam zle?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.08.2010 10:52

możliwością to jest że /hp jest wymuszane od /hp w ranku i dla tegoż to nie może działać choć nie jestem w 100% pewien dla przykładu spróbuj tak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt")
register_clcmd("say /healt", "AddHealt")
}
public AddHealt(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!")
}

I po wpisaniu /healt dostaniesz to 2000hp
a i do tego nie potrzeba modułu cstrike :P

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 11:42


#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt")
register_clcmd("say /healt", "AddHealt")
}
public AddHealt(id)
{
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!")
}

  • +
  • -
  • 0

#4 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 18.08.2010 14:35

Ale nie chce gotowca :P Chce wiedziec co mam zle u siebie :P

Zmienilem komende.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun> 

#define PLUGIN "hp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wuszt"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /zycie", "hp")
}

public hp(id)
{
set_user_health(id, 2000)
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") 
}


  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.08.2010 14:46

gdy zmieniłeś komendę to działa ? xD

#6 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 18.08.2010 15:46

No nie :P
  • +
  • -
  • 0

#7 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 21.08.2010 20:43

Powiem tak przetestowałem ten plugin i on w 100 % działa !! Jedynym wytłumaczeniem jest to iż źle wgrałeś/nie zmieniłeś mapy/Nie odblokowałeś modułów :)

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2010 21:43

#include <amxmisc> // "inkludacja modułów"
#include <fun> // "inkludacja modułów"

public plugin_init()
{
register_plugin("HP", "1", "Wuszt") // Rejestracja pluginu
register_clcmd("say /healt", "AddHealt") // Rejestracja komendy
}
public AddHealt(id) // Publiczna funkcja "AddHealt"
{
if(!is_user_alive(id)){ // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
return PLUGIN_CONTINUE; // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
} // Jezeli gracz jest niezywy to zatrzymaj plugin
set_user_health(id, 2000) // Jezeli zywy, ustaw 2000 hp
client_print(id, print_chat,"Dodales sobie hp!") // Wyswietl tekst
}


Ty masz podobnie, lecz bez sprawdzenia czy gracz jest żywy.

#9 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 21.08.2010 21:59

A po cóż sprawdzanie czy ktoś jest żywy ?? Żyje to dostanie życia . Nie żyje nie dostaje życia :)

Przykład :

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Admin DUCH", "1", "Mysia :)")
	
	register_clcmd("say /duch","Duszek", ADMIN_KICK)
}
public Duszek(id)
{
	set_user_noclip(id, 1)
}


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2010 22:04

ehh
ustawianie życia nieżyjącemu to spowoduje errory w logach tak samo no clip

Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2010 22:04

  • +
  • -
  • 0

#11 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 21.08.2010 22:04

Po to to jest o_O
Funkcja sprawdza równocześnie czy is_user_connected(index)

Funkcja zwraca 1 gdy jest żywy, 0 w pozostałych przypadkach


Jeśli nie wiesz co to znaczy wpisz w google

#12 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.08.2010 22:09

Przez takie "dziwne" myślenie są właśnie tworzone pluginy które crashują serwer.
To tak jak byś zrobił : O a tu sobie wykonam zapytanie do mysql , Jak będzie połączenie z bazą to się wykona a jak nie to trudno .
W praktyce wygląda to tak nie ma połączenia -> wykonywanie kwerendy -> crash serwera :F
Ludzie myślcie trochę .
  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.08.2010 22:47

Ty masz podobnie, lecz bez sprawdzenia czy gracz jest żywy.


ja tam widze takie sprawdzenie

+ musisz dac na koncu retunr PLUGIN_CONTINUE/HANDLED bo juz raz uzyles w funkcji return wiec musi ona tez zwrocic wartosc "ostateczna"
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych