Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem (pomocy)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasion

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2010 21:30

Tak jak w temacie, a mianowicie mam problem ze zrobieniem pewnego pluginu. Niby wszystko gra, ale chciałbym prosić Was, kieruje to do Tych co znają się na programowaniu pawn. Tak więc zrobiłem komendę na Deathruna, że podczas spawnu w nowej rundzie jest pytanie dot. "Jaką rundę teraz gramy?" i na pytanie mogą odpowiedzieć wszyscy (CT i TT), a ja chciałbym aby tylko TT mogł wybrać czy Free czy Deathrun, tak więc proszę kogoś, aby podał zrobiony już kod, lub .sma, bądz .amxx jak kto woli. Kod zamieszczam niżej. Za pomoc oczywiście karma ;).


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "DeathRun Roundtype"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new what[3]
new weapons[][] = {
    "weaponbox",
    "armoury_entity",
    "weapon_shield"
}

new HamHook:weaponstouch[sizeof weapons]
new HamHook:use

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")    
    
    for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++) {
        weaponstouch[i] = RegisterHam(Ham_Touch, weapons[i], "ham_block")
    }
    use = RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "ham_block")
}

public new_round() 
{    
    static menu
    menu = menu_create("\w Jaka gramy runde?", "menu_handler")
    menu_additem(menu, "\wDeathRun", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wFree", "2", 0)
    menu_addblank(menu, 0)
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    static players[32], num
    get_players(players, num, "ch")
    for(new i = 0; i < num; i++) {
        menu_display(players[i], menu, 0)
    }    
    set_task(get_cvar_float("mp_freezetime") - 1.0, "menu_end")
    
    for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++) {
        DisableHamForward(weaponstouch[i])
    }
    DisableHamForward(use)
    
    what[1] = what[2] = 0    
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT) {
        menu_cancel(id)
        return PLUGIN_HANDLED
    }    
    static data[6], access, callback, name[33], key
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)        
    
    key = str_to_num(data)
    ++what[key]
    
    get_user_name(id, name, 32)
    client_print(0, print_chat, "[DeathRun] %s wybral %s", name, (key == 1) ? "DeathRun" : "Free")
    
    menu_cancel(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_end()
{    
    if(what[2] > what[1]) {        
        for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++) {
            EnableHamForward(weaponstouch[i])
        }
        EnableHamForward(use)        
    }    
    client_print(0, print_chat, "[DeathRun] Gramy runde %s - przygotujcie sie!", (what[1] >= what[2]) ? "DeathRun" : "Free")
        
    static players[32], num
    get_players(players, num, "ch")
    for(new i = 0; i < num; i++) {
        menu_cancel(players[i])
    }
}  

public ham_block() return HAM_SUPERCEDE

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 16.08.2010 23:49

Spoiler


#3 lukasion

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2010 00:14

Wielkie dzięki, o to mi chodziło. Leci plus :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych