Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dawanie przedmiotu graczowi w CODcod_giveitem "Nick" "Numer Itemu"

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.08.2010 16:12

*
Popularny

Prosty, i niektórym na pewno się przyda krótki kod na dodawanie itemków graczowi (tylko admin może dawać itemy)

Komenda: cod_giveitem "NickGracza" "NumerItemku"

W .sma szukamy plugin_init i w nim dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "cmd_giveitem", ADMIN_KICK, "<name> <item number>");



Na samym końcu źródła.
public cmd_giveitem(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[3];
new nazwa[33]
read_argv(1,arg1,32);
read_argv(2,arg2,2);
new player = cmd_target(id, arg1, 0);
remove_quotes(arg2);
new item = str_to_num(arg2);
if(!informacje_przedmiotu_gracza[player][0])
{
if(item > 0 && item < sizeof(nazwy_przedmiotow))
{
new nazwa[33]
get_user_name(player, nazwa, 32);
DajPrzedmiot(player, item)
client_print(id, print_console, "[COD:MW] Dales graczowi: %s Przedmiot: %s.", nazwa, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[player][0]])
}
else client_print(id, print_console, "[COD:MW] Nie ma takiego itemu.")
}
else client_print(id, print_console, "[COD:MW] Ten gracz posiada juz item.")
return PLUGIN_HANDLED;
}


@Zakaz kopiowania ^.^


@EDIT Zabezpieczonko małe : D

Użytkownik camilost edytował ten post 20.09.2010 23:55

  • +
  • -
  • 6

#2 pfk

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:87
  • GG:
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.08.2010 17:00

mi wyskakuje taki blad przy kompilacji.. wiesz moze co to ?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

qtm_codmod.sma(639) : error 038: extra characters on line

1 Error.
Could not locate output file qtm_codmod.amxx (compile failed).

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 23:30

Polski znak maybe? Osobiście nigdy takiego błędu nie miałem ^^
Sprawdź linię 639. Jeśli nie wiesz co źle napisz zawartość tej linii.

Użytkownik camilost edytował ten post 25.08.2010 23:31

  • +
  • -
  • 0

#4 r4is0n

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 26.08.2010 15:42

mi wyskakuje taki blad przy kompilacji.. wiesz moze co to ?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

qtm_codmod.sma(639) : error 038: extra characters on line

1 Error.
Could not locate output file qtm_codmod.amxx (compile failed).


korzystasz z AMXX studio? Jeśli tak spróbuj opcję Indenter którą znajdziesz w zakładne Tools

Użytkownik r4is0n edytował ten post 26.08.2010 16:14

  • +
  • -
  • 1

#5 pfk

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:87
  • GG:
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.08.2010 17:16

dzięki r4is0n ogarnalem juz ;] ++

Użytkownik pfk edytował ten post 26.08.2010 17:17

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 ~^DdR^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Są Dzieci Ne0?
Offline

Napisano 01.09.2010 14:48

Nie działa: Unknown command: cod_giveitem.
  • +
  • -
  • 0

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 01.09.2010 16:48

Działa. To i tak i tak Ci wyświetli, a działać działa. :)
Mam na swoim ten sam kod, na kumpla i działa.
Jeśli nie działa to nie potrafisz skleić^^
  • +
  • -
  • 0

#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 03.09.2010 16:37

a moza tak zrobic ze wpisze sie cod_giveitem "@all" "radom(albo dany item)" wszyscy dostana losowy item (lub dany item)
  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 03.09.2010 20:25

Można : P Wystarczy zastosować if(arg1 == @ALL) i dać for i<33 i pozniej otrzymają : P
Co do @all to nie wiem czy da się w ifie ; p ale samo all pewnie da sie
  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.09.2010 12:08

Przy tym kodzie nie da się wybrać siebie, dodatkowo mogą być błędy gdy się wpisze gracza, który nie istnieje. Druga sprawa, dlaczego użyte jest PLUGIN_HANDLED?

public cmd_giveitem(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_CONTINUE;
new arg1[33];
new arg2[3];
new nazwa[33]
read_argv(1,arg1,32);
read_argv(2,arg2,2);
new player = cmd_target(id, arg1, 0);
if (!player)
return PLUGIN_CONTINUE;
remove_quotes(arg2);
new item = str_to_num(arg2);
if(!informacje_przedmiotu_gracza[player][0])
{
if(item > 0 && item < sizeof(nazwy_przedmiotow))
{
new nazwa[33]
get_user_name(player, nazwa, 32);
DajPrzedmiot(player, item)
client_print(id, print_console, "[COD:MW] Dales graczowi: %s Przedmiot: %s.", nazwa, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[player][0]])
}
else client_print(id, print_console, "[COD:MW] Nie ma takiego itemu.")
}
else client_print(id, print_console, "[COD:MW] Ten gracz posiada juz item.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 29.09.2010 12:08

  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 29.09.2010 18:17

Bez plugin handled Ci wyświetli "Unknow command". Jak wolisz.
if (!player)
Mówi samo za siebie.
  • +
  • -
  • 0

#12 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 14.10.2010 10:29

mam błąd przy kompilacji
coś takiego
"warning 204: symbol is assigned a value that is never used "nazwa"
w lnijce z }
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.10.2010 11:48

angielski kurw od kiedy warning to błąd
new arg2[3];
new nazwa[33]
wyjeb
new nazwa[33]
  • +
  • -
  • 3

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.12.2011 12:29

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXGotowe funkcje
do
ModyCall of Duty ModPoradniki, Łatki oraz Pluginy


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych