Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Podwójny Skok
#1
Napisano 16.08.2010 10:44
Nie chcę wrzucać .sma więc jeśli ktoś wie jak to zrobić niech pisze pod tematem lub Gadu; 13456162 . Za pomoc +Reputacja:)
#2
Napisano 16.08.2010 10:58
i w zaznaczone miejsce dajeszif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
radził bym też dodać wif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
dodać to tego switchapublic DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, BLUE, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
.
.
.
}
}
case 11:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Użytkownik sokojoko edytował ten post 16.08.2010 11:00
#3
Napisano 16.08.2010 10:59
16 sierpień 2010 - 12:42:
Dzięki wszystko ładnie działa:) + Leci:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych