Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zasady.. znowu prosba
#1
Napisano 04.10.2008 17:25
chce takie zasady ! ale proszę o 1 zeby zamisat tam nazwy serwa bylo Witaj na [G]ood [S]kill |FFA| @KampNO.pl
#3
Napisano 05.10.2008 11:56
#4
Napisano 05.10.2008 12:04
#5 Gość__*
Napisano 05.10.2008 12:05
#6
Napisano 05.10.2008 12:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Akceptacja zasad" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define Keys (1<<0)|(1<<1) new enabled new delay new immunity new file[84] new joined[33], accepted[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TeamInfo","join_team","a","2=TERRORIST","2=CT") enabled = register_cvar("amx_rules_enabled","1") delay = register_cvar("amx_rules_delaykick","60.0") immunity = register_cvar("amx_rules_immunity","0") register_clcmd("radio1","hook") register_clcmd("radio2","hook") register_clcmd("radio3","hook") register_menucmd(register_menuid("Zasady serwera"), Keys, "klawisze") static configsdir[64] get_localinfo("amxx_configsdir", configsdir, 63) format(file , 83 , "%s/rules.txt" , configsdir) if(!file_exists(file)) { write_file(file, "; Wpisz tutaj swoje zasady!") write_file(file, "; Linie zaczynajace sie od ; to komentarze") } } public join_team() { if(!get_pcvar_num(enabled)) return PLUGIN_CONTINUE // pobrano z cs-puchatek.pl new id = read_data(1) if(get_pcvar_num(immunity) && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) return PLUGIN_CONTINUE joined[id]++ if(joined[id] != 2) // check for first join return PLUGIN_CONTINUE new i, num, text[127], rules[440] for(i = 0; read_file(file, i, text, 127, num); i++) { if(num > 0 && text[0] != ';') { add(rules,439,text) add(rules,439,"^n") } } new body[512] formatex(body,511,"dZasady serwera:^nr%s^nyAkceptujesz zasady?^nw1. Nie^n2. Tak^n",rules) show_menu(id, Keys, body, -1, "Zasady serwera") set_task(get_pcvar_float(delay),"check_player",id) return PLUGIN_CONTINUE } public klawisze(id, key) { new name[33], msg[100] get_user_name(id,name,32) switch (key) { case 0: { formatex(msg,99,"^x04%s nie zaakceptowal zasad serwera.",name) for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++) print_message(i,msg) server_cmd("kick #%d Nie zaakceptowales zasad",get_user_userid(id)) } case 1: { formatex(msg,99,"^x04%s zaakceptowal zasady serwera.",name) for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++) print_message(i,msg) print_message(id,"^x03Zyczymy milej gry na serwerze.") // pobrano z cs-puchatek.pl accepted[id] = 1 } } } public client_disconnect(id) { joined[id] = 0 accepted[id] = 0 } public check_player(id) { if(!accepted[id]) server_cmd("kick #%d Nie zaakceptowales zasad!",get_user_userid(id)) } public hook(id) { if(!accepted[id]) return PLUGIN_HANDLED return PLUGIN_CONTINUE } public print_message(id, msg[]) { if(!is_user_connected(id)) return message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() }
we zrob aby wygladalo tak jak na screenie oprocz zasady 9! i moja nazwe serwa, ktora podalem powyzej!
#7
Napisano 05.10.2008 13:19
#include <amxmodx> #include <cstrike> new gmsgSayText public plugin_init() { register_plugin("Player Enter", "0.1", "dev.cs.wrocek.com") register_menucmd(register_menuid("Witaj Graczu"),1023,"actionMenu") gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") } public client_putinserver(id) { if (is_user_bot(id)) return set_task(10.0, "dispInfo", id + 1337) } public client_disconnect(id) { if(task_exists(id + 1337)){ remove_task(id + 1337) } } public dispInfo(id) { new playerId = id - 1337 new nextmap[32] new hostname[32] get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31) get_cvar_string("hostname", hostname, 31) client_print(playerId, print_chat, "* Witaj na serwerze: %s", [G]ood [S]kill |FFA| @KampNO.pl) prepare_menu(playerId + 1339) } public prepare_menu(id){ new playerId = id - 1339 if(is_user_connected(playerId)){ new CsTeams:team = cs_get_user_team(playerId) if(team != CS_TEAM_T && team != CS_TEAM_CT) { set_task(10.0,"prepare_menu",id) } else { showMenu(playerId) } } else { remove_task(id) } } public showMenu(id){ new name[32] get_user_name(id, name, 31) new menuoption[9][64] new menubody[512] new keys = (1<<0)|(1<<1) // Clear string for(new z = 0; z < 9; ++z) { menuoption[z][0] = '^0' } format(menuoption[0], 63, "r1 yNie Czituj! Czit = Perm!") format(menuoption[1], 63, "r2 yZachowaj kulture osobista!") format(menuoption[2], 63, "r3 yNie przeszkadzaj innym w grze!") format(menuoption[3], 63, "r4 ySluchaj Adminow!") format(menuoption[4], 63, "r5 yNie kamp!") format(menuoption[5], 63, "r6 yAdmin ma zawsze racje!") format(menuoption[6], 63, "r7 yNie krzycz przez mikrofon!") format(menuoption[6], 63, "r8 yGraj Fair Play!") format(menuoption[6], 63, "r9 yZrozumiano?!") format(menuoption[7], 63, "r* y1. wNie Akceptuje") format(menuoption[8], 63, "r* y2. rAkceptuje") format(menubody, 511, "yWitaj Graczu :r^n %sw^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s", name, menuoption[0], menuoption[1], menuoption[2], menuoption[3], menuoption[4], menuoption[5], menuoption[6], menuoption[7], menuoption[8]) show_menu(id, keys, menubody, -1, "Witaj Graczu") return PLUGIN_HANDLED } public actionMenu(id,key){ switch(key){ case 0: { new num, i, name[32], message[191], players[32] get_players(players,num) get_user_name(id, name, 31) server_cmd("kick #%d ^"Nie Zaakceptowales Zasad^"", get_user_userid(id)) formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, nie zaakceptowal zasad.",name) for(i=0;i<num;i++) { message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) write_byte(players[i]) write_string(message) message_end(); } } case 1: { new num, i, name[32], message[191], players[32] get_players(players,num) get_user_name(id, name, 31) formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, zaakceptowal zasady.",name) client_print(id,print_chat,"* Zaakceptowales Zasady, Powodzenia w Grze") for(i=0;i<num;i++) { message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) write_byte(players[i]) write_string(message) message_end(); } } } return PLUGIN_HANDLED }Skorzystalem z innego .sma
#8
Napisano 05.10.2008 14:06
#9
Napisano 05.10.2008 14:11
"r1 yNie Czituj! Czit = Perm!")
"r2 yZachowaj kulture osobista!")
"r3 yNie przeszkadzaj innym w grze!")
"r4 ySluchaj Adminow!")
"r5 yNie kamp!")
"r6 yAdmin ma zawsze racje!")
"r7 yNie krzycz przez mikrofon!")
"r8 yGraj Fair Play!")
"r9 yZrozumiano?!")
//"* Witaj na serwerze: %s", [G]ood [S]kill |FFA| @KampNO.pl)
Wiec masz.chce takie zasady ! ale proszę o 1 zeby zamisat tam nazwy serwa bylo Witaj na [G]ood [S]kill |FFA| @KampNO.pl
#10
Napisano 05.10.2008 14:15
#11
Napisano 05.10.2008 14:27
// Co do .sma ktore podales zasady edytujesz w rules.txt .
#12
Napisano 05.10.2008 14:33
[ Dodano: 05-10-2008, 22:26 ]
dobra zdecydowalem sie na inne zasady! ale cos mi nie chce sma skompilowac!
#include <amxmodx> #include <cstrike> new gmsgSayText public plugin_init() { register_plugin("Player Enter", "0.1", "dev.cs.wrocek.com") register_menucmd(register_menuid("Witaj Graczu"),1023,"actionMenu") gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") } public client_putinserver(id) { if (is_user_bot(id)) return set_task(10.0, "dispInfo", id + 1337) } public client_disconnect(id) { if(task_exists(id + 1337)){ remove_task(id + 1337) } } public dispInfo(id) { new playerId = id - 1337 new nextmap[32] new hostname[32] get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31) get_cvar_string("hostname", hostname, 31) client_print(playerId, print_chat, "* Witaj na serwerze: %s", hostname) client_print(playerId, print_chat, "* Sponsor Serwera: http://pukawka.pl") client_print(playerId, print_chat, "* Kontakt: kur3j@amxx.pl") client_print(playerId, print_chat, "* Sprawy Banow, oraz inne problemy zalatwiamy na FORUM!") client_print(playerId, print_chat, "* Dostepne Polecenia: /top15, /rankstats, /rank, /me, /hp") prepare_menu(playerId + 1339) } public prepare_menu(id){ new playerId = id - 1339 if(is_user_connected(playerId)){ new CsTeams:team = cs_get_user_team(playerId) if(team != CS_TEAM_T && team != CS_TEAM_CT) { set_task(10.0,"prepare_menu",id) } else { showMenu(playerId) } } else { remove_task(id) } } public showMenu(id){ new name[32] get_user_name(id, name, 31) new menuoption[10][64] new menubody[512] new keys = (1<<0)|(1<<1) // Clear string for(new z = 0; z < 10; ++z) { menuoption[z][0] = '^0' } format(menuoption[0], 63, "r1 yNie Czituj! Czit=Perm!") format(menuoption[1], 63, "r2 yZachowaj kulture osobista!") format(menuoption[2], 63, "r3 yNie przeszkadzaj innym w grze!") format(menuoption[3], 63, "r4 ySluchaj adminow!") format(menuoption[4], 63, "r5 yNie kamp/raszuj!") format(menuoption[5], 63, "r6 yNie krzycz przez mikrofon!") format(menuoption[6], 63, "r7 yGraj Fair-Play!") format(menuoption[7], 63, "r8 yZrozumiano?! format(menuoption[8], 63, "r* y1. wGnaj sie!") format(menuoption[9], 63, "r* y2. rTak jest!") format(menubody, 511, "yWitaj Graczu :r^n %sw^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s", name, menuoption[0], menuoption[1], menuoption[2], menuoption[3], menuoption[4], menuoption[5], menuoption[6], menuoption[7], menuoption[8], menuoption[9]) show_menu(id, keys, menubody, -1, "Witaj Graczu") return PLUGIN_HANDLED } public actionMenu(id,key){ switch(key){ case 0: { new num, i, name[32], message[191], players[32] get_players(players,num) get_user_name(id, name, 31) server_cmd("kick #%d ^"Nie Zaakceptowales Zasad^"", get_user_userid(id)) formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, nie zaakceptowal zasad.",name) for(i=0;i<num;i++) { message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) write_byte(players[i]) write_string(message) message_end(); } } case 1: { new num, i, name[32], message[191], players[32] get_players(players,num) get_user_name(id, name, 31) formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, zaakceptowal zasady.",name) client_print(id,print_chat,"* Zaakceptowales Zasady, Powodzenia w Grze") for(i=0;i<num;i++) { message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) write_byte(players[i]) write_string(message) message_end(); } } } return PLUGIN_HANDLED }
co jest zle?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych