Witam. Mam plugin Infinite Round. Myślałem, że to będzie działało tak, że czas będzie leciał bez przerwy, ale po zabiciu wszystkich będzie restart. Jak można zrobić, żeby po zabiciu jednego teamu był restart, ale jeżeli wszyscy by żyli, to runda by trwała cały czas? Widziałem tak na wielu jailach, ale nie wiem jak mam to zrobić..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Infinite Round
Temat rozp.
djpatryk
, 13.08.2010 11:50
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.08.2010 11:50
#2
Napisano 13.08.2010 12:12
Tak działa normalnie gra, gdy na mapie nie ma hostów, paki, miejsca ucieczki VIPa czy terrorystów
No Objectives v0.3 (+no round time) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
No Objectives v0.3 (+no round time) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#3
Napisano 13.08.2010 12:13
I co wtedy jak będzie po 0:00 dalej gra tak?
13 sierpień 2010 - 13:31:
Ehh, nie działa to tak jak chciałem. tutaj w ogóle nie ma zegara. A ja chciałem, aby po 0:00 dalej się toczyła gra, dopóki jeden team nie zginie
13 sierpień 2010 - 13:31:
Ehh, nie działa to tak jak chciałem. tutaj w ogóle nie ma zegara. A ja chciałem, aby po 0:00 dalej się toczyła gra, dopóki jeden team nie zginie
Użytkownik djpatryk edytował ten post 13.08.2010 12:22
#4
Napisano 13.08.2010 17:59
Jeśli jedyny problem z tym pluginem to brak zegara usuń:
g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon") register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon") register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b") set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET)z plugin_init()
#5
Napisano 13.08.2010 22:19
Wielkie dzięki! Gdybym mógł dałbym ci z 10 +, bo męczę się z tym już caly dzień.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych