Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Limit na inteligencji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2010 15:28

Chcę ustawić limit na inteligencji do 50 pnktów umiejętności i coś mi nie dziala.

diablo z 200 lvl ,pozostale pkt.umiejętności po 150 do każdej.

W oryginale jest tak:

public skill_menu(id, key) 
{ 
 new max_skill=100
	switch(key) 
	{ 	
		case 0: 
		{	
 		if (player_intelligence[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4: 
		{	
			if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
				{
					player_intelligence[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0


Ja zmienilem na taki kod:

public skill_menu(id, key) 
{ 
 new max_skill=150     <---------------------------TU ZMIENILEM
	switch(key) 
	{ 	
		case 0: 
		{	
 		if (player_intelligence[id]<50){    <--------------TU ZMIENILEM
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4: 
		{	
			if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
				{
					player_intelligence[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0

I teraz daje wszedzie do 150 punktow umiejetności (nawet w inteligencji) a chcialbym by na inteligencje dawalo 50 i tak jak wyzej napisalem do pozostalych do 150 pkt.

Coś ,gdzieś jeszcze trzeba zmienic?









#2 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 12.08.2010 23:11

Jesli masz 200 lvl to moim zdaniem muszisz miec tak sprawdz ;)

public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=101
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<101){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<101){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<101){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=2
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<101){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=2
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 101)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0




lub (ale niewiem czy zadziala :/

public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=101
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<51){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<101){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<101){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=2
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<101){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=2
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 101)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
jesli pomoglem wiesz co dac :P

#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 05:38

Temat do zamknięcia .

Zapomnialem na koncu jesZcze zmienic na ten 50 limit






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych