Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Stock ..
#1
Napisano 12.08.2010 00:14
Wiecie jak dodać go do prawie każdego pluginu ?
Bo niektóre jak np. adminvote , mapchooser, mają pliki tekstowe w którym są słowa w różnych językach a chciałbym w tych pluginach jak i innych nie usuwać tych kilku języków, a chciałbym dodać kolorowe napisy jak np. w Alternative End Round Sound [w tym pluginie kolor ustawia się w .txt i chciałbym tak w reszcie zrobić ale w inny sposób bez usuwania multilanguage.]
#2
Napisano 12.08.2010 06:10
client_print(id,print_chat
na
kolor_text(id
po za tym takie dodawanie stocka do każdego pluga nie jest fajne lepiej zaincludować tylko colorachat i używać ColorChat(id,GREEN,"wiadomosc")
colorchat.inc 1,73 KB 54 Ilość pobrań
do folderu include kompilatora
Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.08.2010 06:10
#3
Napisano 12.08.2010 09:49
A gdzie mam dodać kod z tego stocka ?
#4
Napisano 12.08.2010 09:54
#5
Napisano 12.08.2010 10:01
Zrobiłem tak ale nie chce mi się skompilować .
12 sierpień 2010 - 20:24:
Odświeżam.
14 sierpień 2010 - 00:50:
refresh
Użytkownik Vertricus edytował ten post 14.08.2010 08:57
#6
Napisano 14.08.2010 07:32
#7
Napisano 14.08.2010 08:39
A mógłbyś powiedzieć co w nim zmieniłeś / dodałeś .. ?
#8
Napisano 14.08.2010 08:47
#9
Napisano 14.08.2010 10:08
Ja chce np.
ReaM zalogosowal na #4
ReaM - kolor zielony bo to nick
zaglosowal na - na standardowy , zółty
#4 na kolor teamu bo to wybór z głosowania.np.
ReaM zalogosowal na #4
ReaM zalogosowal na #4
#10
Napisano 14.08.2010 10:14
^x04 - zielony (chyba)
^x03 - kolor teamu
^x01 - normalny zółty
#11
Napisano 14.08.2010 10:39
Tylko tak się nie da :E.
Bo to jest plugin z wieloma językami. I temu napisałem temat bo colorchat to wiem jak zrobić.. tylko nie wiem jak to zastosować to wielojęzycznego pluginu jak np. jak w alternative end round sound
#12
Napisano 14.08.2010 10:46
i używaj tych znaków co podałem wyżej (^x)
#13
Napisano 16.08.2010 23:35
#15
Napisano 17.08.2010 00:21
ColorChat(0,GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "VOTED_FOR_OPT", name, key + 1)
VOTED_FOR_OPT = %s zaglosowal na #%d
Czyli napis zostanie wyświetlony tak:
Z!ut4 zaglosowa na #2
Czyli w kolorze zielonym bo tak jest w .sma .. a chciałbym żeby było.
Z!ut4 zaglosowa na #2 - dla TT
Z!ut4 zaglosowa na #2 - dla CT
17 sierpień 2010 - 12:22:
Refresh.
#16
Napisano 17.08.2010 13:54
- wprowadzisz znaczniki odpowiadające za kolor !g, !t, !y i będziesz najpierw formatować ciągi osobno dla każdego gracz w pętli
- w każdy miejscu użyjesz
ColorChat(0,GREEN, "%L",a pliki tekstowe odpowiednio spreparujesz - w hexedytorze powpisujesz znaki 01, 03 i 04 albo w zwykłym notatniku podoklejasz znaki skopiowane z przygotowanego pliku
w każdym przypadku to maaaaaasa żmudnej roboty; mogę trochę pomóc, ale nie odwale tego za Ciebie
#17
Napisano 17.08.2010 16:41
w hexedytorze powpisujesz znaki 01, 03 i 04 albo w zwykłym notatniku podoklejasz znaki skopiowane z przygotowanego pliku
Wyjaśnij to a dalej sam spróbuje.
#18
Napisano 17.08.2010 21:10
format pliku
[znak] - ^x0N
skopiuj znak ^x01 i wklej w pliku z tłumaczeniami przed tekstem, który ma być żółty
znak ^x04 to zielony
^x03 - kolor drużyny
Załączone pliki
#20
Napisano 17.08.2010 22:12
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych