Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stock ..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziuta

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 12.08.2010 00:14

[warn=Knopers]Nie podajemy linków do konkurencyjnego forum.[/warn]
Wiecie jak dodać go do prawie każdego pluginu ?

Bo niektóre jak np. adminvote , mapchooser, mają pliki tekstowe w którym są słowa w różnych językach a chciałbym w tych pluginach jak i innych nie usuwać tych kilku języków, a chciałbym dodać kolorowe napisy jak np. w Alternative End Round Sound [w tym pluginie kolor ustawia się w .txt i chciałbym tak w reszcie zrobić ale w inny sposób bez usuwania multilanguage.]
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2010 06:10

zmieniasz w kodzie
client_print(id,print_chat
na
kolor_text(id

po za tym takie dodawanie stocka do każdego pluga nie jest fajne lepiej zaincludować tylko colorachat i używać ColorChat(id,GREEN,"wiadomosc")
Załączony plik  colorchat.inc   1,73 KB  54 Ilość pobrań

do folderu include kompilatora

Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.08.2010 06:10

  • +
  • -
  • 1

#3 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 12.08.2010 09:49

@Up.

A gdzie mam dodać kod z tego stocka ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2010 09:54

tego co jest na csc ? gdziekolwiek
  • +
  • -
  • 1

#5 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 12.08.2010 10:01

//WIĘCEJ NIŻ 200 LINI KODU DO ZAŁĄCZNIKA
Zrobiłem tak ale nie chce mi się skompilować .

12 sierpień 2010 - 20:24:
Odświeżam.

14 sierpień 2010 - 00:50:
refresh

Użytkownik Vertricus edytował ten post 14.08.2010 08:57

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 07:32

tyle kodu to jako załącznik
Załączony plik  Untitled Script.sma   16,22 KB  63 Ilość pobrań
  Untitled Script.amxx
  • +
  • -
  • 1

#7 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 14.08.2010 08:39

@Up.
A mógłbyś powiedzieć co w nim zmieniłeś / dodałeś .. ?
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 08:47

a nie widać ? zaincludowałem colorchata i jego używałem bo tamten stock nie miał możliwości użycia znak formatujących
  • +
  • -
  • 1

#9 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 14.08.2010 10:08

Ale ja nie chce całej wiadomości zielonej.

Ja chce np.
ReaM zalogosowal na #4

ReaM - kolor zielony bo to nick
zaglosowal na - na standardowy , zółty
#4 na kolor teamu bo to wybór z głosowania.np.

ReaM zalogosowal na #4
ReaM zalogosowal na #4
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 10:14

to sobie zmień
^x04 - zielony (chyba)
^x03 - kolor teamu
^x01 - normalny zółty
  • +
  • -
  • 1

#11 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 14.08.2010 10:39

@UP.

Tylko tak się nie da :E.

Bo to jest plugin z wieloma językami. I temu napisałem temat bo colorchat to wiem jak zrobić.. tylko nie wiem jak to zastosować to wielojęzycznego pluginu jak np. jak w alternative end round sound
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 10:46

edytuj plik txt z data/lang
i używaj tych znaków co podałem wyżej (^x)
  • +
  • -
  • 0

#13 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 16.08.2010 23:35

Hmmm..Przykro mi ale po skompilowaniu .sma od Ciebie i dodaniu w txt tego ^x04 albo ^x03 albo ^x01 to nic działa.. Ciągle są zielone napisy tak jak zostały ustawione w .sma przez Ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.08.2010 23:42

ColorChat

pokaż linijkę w której używasz tej funkcji
  • +
  • -
  • 1

#15 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 17.08.2010 00:21

np.

ColorChat(0,GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "VOTED_FOR_OPT", name, key + 1)

VOTED_FOR_OPT = %s zaglosowal na #%d

Czyli napis zostanie wyświetlony tak:
Z!ut4 zaglosowa na #2

Czyli w kolorze zielonym bo tak jest w .sma .. a chciałbym żeby było.

Z!ut4 zaglosowa na #2 - dla TT
Z!ut4 zaglosowa na #2 - dla CT

17 sierpień 2010 - 12:22:
Refresh.
  • +
  • -
  • 0

#16 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.08.2010 13:54

na to są 2 sposoby:

- wprowadzisz znaczniki odpowiadające za kolor !g, !t, !y i będziesz najpierw formatować ciągi osobno dla każdego gracz w pętli
- w każdy miejscu użyjesz
ColorChat(0,GREEN, "%L",
a pliki tekstowe odpowiednio spreparujesz - w hexedytorze powpisujesz znaki 01, 03 i 04 albo w zwykłym notatniku podoklejasz znaki skopiowane z przygotowanego pliku


w każdym przypadku to maaaaaasa żmudnej roboty; mogę trochę pomóc, ale nie odwale tego za Ciebie
  • +
  • -
  • 1

#17 Ziuta

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Nie wiem ;d
Offline

Napisano 17.08.2010 16:41

w hexedytorze powpisujesz znaki 01, 03 i 04 albo w zwykłym notatniku podoklejasz znaki skopiowane z przygotowanego pliku


Wyjaśnij to a dalej sam spróbuje.
  • +
  • -
  • 0

#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.08.2010 21:10

w załączniku plik ze znakami 0x01, 0x03 i 0x04 (w notaniku zobaczysz je jako prostokąty), którymi formatujesz zwykle kolorowy czat;

format pliku
[znak] - ^x0N

skopiuj znak ^x01 i wklej w pliku z tłumaczeniami przed tekstem, który ma być żółty
znak ^x04 to zielony
^x03 - kolor drużyny

Załączone pliki

  • Załączony plik  colors.txt   28 bajtów  61 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#19 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 17.08.2010 21:45

Musze miec jakis dodatkowy modul, zeby dzialaly komendy z colourchata?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#20 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.08.2010 22:12

colorchat.inc składa się wyłącznie ze stocków, więc jeśli się skompiluje to będzie działać na serwerze
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych