Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

poprawa pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 04.10.2008 07:32

Coś jest nie tak z linijkami, w których się stopuje pluginy... Dokładniej alt_end_round_sounds.amxx.
Aha i chciałbym, żeby na górze pisało
Runda Rozgrzewkowa
Restart za .....
A nie tylko restart za...
#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

new const muzyczka2[] = {"sound/misc/3RROR/muzyczka.mp3"}

public plugin_precache()
{
 precache_generic(muzyczka2)
}

public plugin_init()
{
  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
   
  register_cvar("crazy_restart","1")
  register_cvar("crazy_restart_time","45")
  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle")

  register_clcmd("drop","block")
  register_clcmd("cl_setautobuy","block")
  register_clcmd("cl_autobuy","block")
  register_clcmd("cl_setrebuy","block")
  register_clcmd("cl_rebuy","block")
  register_clcmd("buy","block")
  register_clcmd("glock","block")
  register_clcmd("usp","block")
  register_clcmd("p228","block")
  register_clcmd("deagle","block")
  register_clcmd("elites","block")
  register_clcmd("fn57","block")
  register_clcmd("m3","block")
  register_clcmd("autoshotgun","block")
  register_clcmd("mac10","block")
  register_clcmd("tmp","block")
  register_clcmd("mp5","block")
  register_clcmd("ump45","block")
  register_clcmd("p90","block")
  register_clcmd("galil","block")
  register_clcmd("ak47","block")
  register_clcmd("scout","block")
  register_clcmd("sg552","block")
  register_clcmd("awp","block")
  register_clcmd("g3sg1","block")
  register_clcmd("famas","block")
  register_clcmd("m4a1","block")
  register_clcmd("bullpup","block")
  register_clcmd("sg550","block")
  register_clcmd("m249","block")
  register_clcmd("shield","block")
  register_clcmd("primammo","block")
  register_clcmd("secammo","block")
  register_clcmd("vest","block")
  register_clcmd("vesthelm","block")
  register_clcmd("flash","block")
  register_clcmd("hegren","block")
  register_clcmd("sgren","block")
  register_clcmd("nvgs","block")

  register_clcmd("weapon_knife", "block")
  register_clcmd("weapon_sg550", "block")
  register_clcmd("weapon_mac10", "block")
  register_clcmd("weapon_aug", "block")
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
  register_clcmd("weapon_p90", "block")
  register_clcmd("weapon_c4", "block")
  register_clcmd("weapon_tmp", "block")
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
  register_clcmd("weapon_ump45", "block")
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
  register_clcmd("weapon_awp", "block")
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
  register_clcmd("weapon_sg552", "block")
  register_clcmd("weapon_scout", "block")
  register_clcmd("weapon_m3", "block")
  register_clcmd("weapon_m249", "block")
  register_clcmd("weapon_ak47", "block")
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
  register_clcmd("weapon_usp", "block")
  register_clcmd("weapon_glock18", "block")
  register_clcmd("weapon_deagle", "block")
  register_clcmd("weapon_p228", "block")
  register_clcmd("weapon_elite", "block")
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

  register_clcmd("lastinv", "block")
}

public start()
{
  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
   {
    isrestart = true

server_cmd("amx_pausecfg pause alt_end_round_sounds.amxx")

    set_task(res_time + 1, "end")
    set_task(3.0, "muzyczka")
    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
    set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
   }
}

public muzyczka()
{
 client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}

public ammo()
{
  new weapon[192]
  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
  {
  give_item(i, weapon)
  engclient_cmd(i, weapon)
  }
}

public end()
{
 isrestart = false

 remove_task(123)

server_cmd("amx_pausecfg enable alt_end_round_sounds.amxx")

 set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
    new red = random_num(5,255)
    new green = random_num(5,255)
    new blue = random_num(5,255)  

    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

    if(timer == 3)
    {
    client_cmd(0, "spk misc/3RROR/three.wav")
    }
    if(timer == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk misc/3RROR/two.wav")
    }
    if(timer == 1)
    {
    client_cmd(0, "spk misc/3RROR/one.wav")
    }
    timer--
}

public block(id)
{
    if(isrestart)
        return PLUGIN_HANDLED
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Novy93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 04.10.2008 09:46

show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

Zmień na:

show_hudmessage(0,"******************************^n Runda Rozgrzewkowa 
Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

I powinno być ok. Z tym pierwszym problemem to Ci nie pomoge.
  • +
  • -
  • 0

#3 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 04.10.2008 09:53

chodzi mi o te linijki:
server_cmd("amx_pausecfg pause alt_end_round_sounds.amxx")
i
server_cmd("amx_pausecfg enable alt_end_round_sounds.amxx")

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.10.2008 11:00

Coś jest nie tak z linijkami, w których się stopuje pluginy... Dokładniej alt_end_round_sounds.amxx.

A co jest z nimi "nie tak" ? Za wiele to nie mówi, nie wyłącza plugina ? Masz u siebie ten plugin alt_end_round_sounds.amxx ? Komendy na on/off plugina to:
amx_pausecfg pause nazwa_plugina.amxx
amx_pausecfg enable nazwa_plugina.amxx
Więc wygląda dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#5 Novy93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 04.10.2008 11:35

No to widocznie nie ma plugina, lub mu go nie czyta.
  • +
  • -
  • 0

#6 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 04.10.2008 12:03

przy komplikacji wywala mi błędy:
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.10.2008 12:07

loose indentation to są tylko takie ostrzeżenia, że kod nie ładnie wygląda, tabulacja jest inna czy mało spacji :D
Nie przeszkadza w działaniu ;)
AMXX_Studio posiada funkcje Tolls > Indenter która "układa" kod tak że nie ma tych ostrzeżeń :)
  • +
  • -
  • 0

#8 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 04.10.2008 12:14

OK Pavulon masz Dołączona grafika, ale pomożesz jeszcze z tym??

Aha i chciałbym, żeby na górze pisało
Runda Rozgrzewkowa
Restart za .....
A nie tylko restart za...

bo to, co mi napisał Novy93, jakoś nie działa, nie da się skomplikować.
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.10.2008 12:21

W tym co Novy93 podał wyświetla się bez ENTER'a ?
zamiast:
show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)
daj:
show_hudmessage(0,"******************************^n Runda Rozgrzewkowa ^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

  • +
  • -
  • 0

#10 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 04.10.2008 12:59

OK, wszystko cacy, dzięki. Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych