ale no -.- cos nie bardzo w ogole dziala
w amx go wczytuje i zadnych bledow nie wywala
wzorowalem sie na killstrike z paintballmodu
i d*pa
ja pro nie jestem i nawet nie wiem co zle moglem zrobic -.-
ale pewnie nie odwlowalem sie do funkcji czy cos takiego -.-
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "KillStrike" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "CeLeS" new g_has_kill[33]; new kname[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "ev_death", "a"); } public player_spawn(id) { set_task(random_float(0.9, 1.3), "player_weapons", id); } public player_weapons(id) if (is_user_alive(id)) { get_user_name(id,kname,31); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(id, "Twoj KILLSTRIKE to x%s !", g_has_kill); if (g_has_kill[id] > 3) if (g_has_kill[id] > 4) { give_item(id, "weapon_awp"); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(0, "%s dostal AWP za KILLSTRIKE x%s!", kname, g_has_kill); } else { give_item(id, "weapon_m249"); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0); show_hudmessage(0, "%s dostal TASME za KILLSTRIKE x%s!", kname, g_has_kill); } g_has_kill[id] = 0; } public ev_death() { new killer = read_data(1); g_has_kill[killer] += 1; }
Pomoze mi ktos
Użytkownik CeLeS edytował ten post 10.08.2010 21:28