Pierwszy problem:
L 10/04/2008 - 00:15:16: [ENGINE] Invalid entity 222 L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sniper_control.amxx") L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string") L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] [0] sniper_control.sma::vexd_pfntouch (line 172)Nie wiem co go boli. Ten plugin raz działa raz nie...
Chodzi konkretnie o tą linijkę:
entity_get_string( iTouchId, EV_SZ_classname, szClassName, 31 );
Drugi problem:
L 10/04/2008 - 00:17:02: [FUN] Player out of range (0) L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "warmuppro.amxx") L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] [0] temp429.sma::restart_time (line 705)Tutaj rozumiem, że chodzi o to, że indeks gracza jest z poza zakresu, ale tam jest wykonywane działanie na wszystkich graczach (indeks = 0). Ten plugin niby działa jak powinien.
A tutaj chodzi o taką linijkę:
set_user_rendering(0, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
W załączniku są pliki sma obu pluginów.