Witam. Dawno mi nikt nie odpowiedział,więc chce odświeżyć temat,z moim problemem. Chowany - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Mnie teraz chodzi o to, co wpisać w tym pliku .sma żeby ta muzyka się zmieniała co runde, bo mam wgrane 6 nut i w tym idzie praktycznie tylko 1, co jakis czas(5/6 rund) idzie 2 muzyka, reszta jakby wogóle. nie istniała. Proszę o pomoc .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Chowany
Temat rozp. erty, 08.08.2010 12:05
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.08.2010 12:05
#2
Napisano 08.08.2010 17:47
Nie Lepiej tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Muza","1.0","[H]ARDBO[T]")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
switch(random_num(0,5))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza2.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza3.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza4.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza5.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza6.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/muza.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza2.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza3.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza4.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza5.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza6.mp3")
}
#3
Napisano 09.08.2010 14:12
hmm no dobre, tylko ze teraz muzyka gra tylko przy pierwszej rundzie na mapie i przy wejsciu na serwer.
#4
Napisano 09.08.2010 22:47
heh muza będzie grać w tedy gdy bedą gracze jeśli ich nie ma to w następnej rundzie nie będzie ;D
Jeśli jest 1 na 1 w ct i tt to wtedy robi się Runda Startowa i muza gra chcesz inaczej
Jeśli jest 1 na 1 w ct i tt to wtedy robi się Runda Startowa i muza gra chcesz inaczej
#5
Napisano 10.08.2010 16:34
no wlasnie jak byly 2 osoby w tt to nie grala.
10 sierpień 2010 - 20:00:
No i EDIT. Tez nie moze tak byc bo ten kod co mi dal AbesMapper to dzialala muzyka nawet jak graczy nie było. Tylko że leciała ciągle 1 muzyka.
10 sierpień 2010 - 20:00:
No i EDIT. Tez nie moze tak byc bo ten kod co mi dal AbesMapper to dzialala muzyka nawet jak graczy nie było. Tylko że leciała ciągle 1 muzyka.
#6
Napisano 10.08.2010 23:51
No to tak:
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("muza","1.0","lala")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Event_StartRound(){
set_task(1.0,"muza", 0)
set_task(10.0,"stop", 0)
}
public muza(){
switch(random_num(0,5))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza.mp3")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza2.mp3")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza3.mp3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza4.mp3")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza5.mp3")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza6.mp3")
}
}
}
public stop(){
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/muza.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza2.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza3.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza4.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza5.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza6.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych