Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Chowany


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 erty

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 08.08.2010 12:05

Witam. Dawno mi nikt nie odpowiedział,więc chce odświeżyć temat,z moim problemem. Chowany - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Mnie teraz chodzi o to, co wpisać w tym pliku .sma żeby ta muzyka się zmieniała co runde, bo mam wgrane 6 nut i w tym idzie praktycznie tylko 1, co jakis czas(5/6 rund) idzie 2 muzyka, reszta jakby wogóle. nie istniała. Proszę o pomoc :].
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.08.2010 17:47

Nie Lepiej tak :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("Muza","1.0","[H]ARDBO[T]")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
switch(random_num(0,5))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza2.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza3.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza4.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza5.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza6.mp3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/muza.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza2.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza3.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza4.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza5.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza6.mp3")
}


#3 erty

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 09.08.2010 14:12

hmm no dobre, tylko ze teraz muzyka gra tylko przy pierwszej rundzie na mapie i przy wejsciu na serwer.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 09.08.2010 22:47

heh muza będzie grać w tedy gdy bedą gracze jeśli ich nie ma to w następnej rundzie nie będzie ;D
Jeśli jest 1 na 1 w ct i tt to wtedy robi się Runda Startowa i muza gra :D chcesz inaczej :P

#5 erty

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 10.08.2010 16:34

no wlasnie jak byly 2 osoby w tt to nie grala.

10 sierpień 2010 - 20:00:
No i EDIT. Tez nie moze tak byc bo ten kod co mi dal AbesMapper to dzialala muzyka nawet jak graczy nie było. Tylko że leciała ciągle 1 muzyka.
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.08.2010 23:51

No to tak:

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("muza","1.0","lala")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}


public Event_StartRound(){

set_task(1.0,"muza", 0)
set_task(10.0,"stop", 0)
}

public muza(){
switch(random_num(0,5))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza.mp3")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza2.mp3")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza3.mp3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza4.mp3")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza5.mp3")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza6.mp3")
}
}
}


public stop(){
client_cmd(0,"mp3 stop")
}


public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/muza.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza2.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza3.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza4.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza5.mp3")
precache_generic("sound/misc/muza6.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych