Lecz to wcale nie zadziałało, dodałem ilosc_skokow_gracza[id] > 0 też nic.
Chodzi mi o to, żeby mógł X razy podskoczyć jeśli ma > 0, rambo może 1 raz dodatkowy (Dobrze i Notatki Ninja też dobrze działają)
Do tego nie jest potrzebne całe sma, więc zamieszczam tylko potrzebną część:
Hmm... jak tak myślę to trzeba by było pobrać ile aktualnie ma (Nie wiem jak) i później pozwolić mu tyle ile ma (Też nie wiem) : p
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP))
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
//Tutaj jest kod od rozrzutu.
}
Użytkownik camilost edytował ten post 07.08.2010 21:54