potrzebuje takiego kodu który wykryje kiedy gracz zmienił drużynę i ustawi
gPlayerClass[id] = Zadna;
Użytkownik .minD edytował ten post 07.08.2010 18:04
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.08.2010 18:04
gPlayerClass[id] = Zadna;
Użytkownik .minD edytował ten post 07.08.2010 18:04
Napisano 07.08.2010 18:53
Użytkownik DarkGL edytował ten post 07.08.2010 18:53
Napisano 07.08.2010 19:37
if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0 else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1 else if(equal(Team,"CT")) tid = 2 else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3porównywanie stringów jest kosztowne, a i jeszcze if..else if...else if...else ,więc lepiej to zrobić tak:
switch(Team[0]){ case 'T': tid = 1; case 'C': tid = 2; case 'S': tid = 3; default: tid = 0; }
Napisano 07.08.2010 19:47
gPlayerClass[id] = Zadna;
Napisano 07.08.2010 21:05
gPlayerClass[id] = Zadna; MenuOnChangeTeam(id); /*code //koniec code */ return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac } MenuOnChangeTeam(id){ switch(old_team[id]){ case 1: MenuOnChange_T(id); case 2: MenuOnChange_CT(id); } } MenuOnChange_T(id){ } MenuOnChange_CT(id){ }
Napisano 07.08.2010 21:19
Napisano 07.08.2010 21:29
Napisano 07.08.2010 21:36
register_clcmd("say /kolonizatorzy","mymenu");
[...]
gMyMenu=menu_create("Kolonizatorzy","cbMyMenu");
[...]
menu_additem(gMyMenu,"Kolumb");
[...]
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
Napisano 07.08.2010 22:54
menu_display(id,gMyMenu,strona=0)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych