Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic item long jump ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 06.08.2010 18:11

Jak w tytule proszę o pomoc za pomoc plusik

#2 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 06.08.2010 21:21

Znajdź:
new player_b_mine[33] = 1

Dodaj poniżej:
new player_b_lj[33] = 1		//Ability to use lj like Paladyn

Zmajdź w public count_jumps(id)
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)

zamień na:
if( player_class[id]== Paladyn || player_b_lj[id] > 0 ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)

Znajdź:
player_b_mine[id] = 0

Dodaj poniżej:
player_b_lj[id]= 0 

Znajdź:
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}

Dodaj poniżej:
if (player_b_lj[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Mozesz wykonywac dlugie skoki.<br>")
}}


Znajdz w public client_PreThink ( id ):
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if((player_class[id]==Paladyn) && weapon == CSW_KNIFE)

Dopisz linijke poniżej żeby wyglądało jak tutaj:
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)


Nowy item (dopisz poniżej istniejących itemów zastępując xx kolejną cyferką):

case xx:
{
player_item_name[id] = "Eliksir sprezystosci"
player_item_id[id] = rannum
player_b_lj[id] = 1
count_jumps(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s : Mozesz wykonywac dlugie skoki jak Paladyn", player_item_name[id])
}

Zwieksz zakres losowanych itemów w:

public award_item(id, itemnum)

ustawiajac w linijce zamiast xx ilość itemów do losowania:
new rannum = random_num(1,xx)


Znajdź:

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

Zamień na:

if(player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0)
format(tpstring,1023,"Kl: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki:%i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
else
format(tpstring,1023,"Kl: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])

Użytkownik Joke edytował ten post 06.08.2010 21:22

  • +
  • -
  • 2

#3 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 09.08.2010 08:54

dzięki zaraz sprawdze czy dziala




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych