Jak w tytule proszę o pomoc za pomoc plusik
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobic item long jump ?
Temat rozp.
Letnie Chamskie B00m
, 06.08.2010 18:11
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.08.2010 18:11
#2
Napisano 06.08.2010 21:21
Znajdź:
Dodaj poniżej:
Zmajdź w public count_jumps(id)
zamień na:
Znajdź:
Dodaj poniżej:
Znajdź:
Dodaj poniżej:
Znajdz w public client_PreThink ( id ):
Dopisz linijke poniżej żeby wyglądało jak tutaj:
Nowy item (dopisz poniżej istniejących itemów zastępując xx kolejną cyferką):
Zwieksz zakres losowanych itemów w:
ustawiajac w linijce zamiast xx ilość itemów do losowania:
Znajdź:
Zamień na:
new player_b_mine[33] = 1
Dodaj poniżej:
new player_b_lj[33] = 1 //Ability to use lj like Paladyn
Zmajdź w public count_jumps(id)
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
zamień na:
if( player_class[id]== Paladyn || player_b_lj[id] > 0 ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
Znajdź:
player_b_mine[id] = 0
Dodaj poniżej:
player_b_lj[id]= 0
Znajdź:
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}
Dodaj poniżej:
if (player_b_lj[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Mozesz wykonywac dlugie skoki.<br>")
}}
Znajdz w public client_PreThink ( id ):
public client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if((player_class[id]==Paladyn) && weapon == CSW_KNIFE)
Dopisz linijke poniżej żeby wyglądało jak tutaj:
public client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)
Nowy item (dopisz poniżej istniejących itemów zastępując xx kolejną cyferką):
case xx:
{
player_item_name[id] = "Eliksir sprezystosci"
player_item_id[id] = rannum
player_b_lj[id] = 1
count_jumps(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s : Mozesz wykonywac dlugie skoki jak Paladyn", player_item_name[id])
}
Zwieksz zakres losowanych itemów w:
public award_item(id, itemnum)
ustawiajac w linijce zamiast xx ilość itemów do losowania:
new rannum = random_num(1,xx)
Znajdź:
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Zamień na:
if(player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0)
format(tpstring,1023,"Kl: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki:%i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
else
format(tpstring,1023,"Kl: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
Użytkownik Joke edytował ten post 06.08.2010 21:22
#3
Napisano 09.08.2010 08:54
dzięki zaraz sprawdze czy dziala
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych