Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin do Base Builder

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WaLuS

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Gubin
Offline

Napisano 06.08.2010 17:58

Prosił bym o plugin dzięki któremu tt nie mogło by wracac na respa tzn. zawsze jak mają mało hp wracają na respa i się chowają chcę aby po wyjściu z niego nie mogli wejśc aby ich odpychało. z Góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2010 18:42

Trzymaj:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define SILA_ODPYCHANIA 200.0
#define MINIMALNY_DYSTANS 300.0

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

new entlist[1];
if(!find_sphere_class(id, "info_player_deathmatch", MINIMALNY_DYSTANS, entlist, 1))
return;

new Float:spawnOrigin[3];
new Float:playerOrigin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin);
entity_get_vector(entlist[0], EV_VEC_origin, spawnOrigin);

new Float:newVelocity[3];

for(new i=0; i < 2; i++)
newVelocity[i] = (spawnOrigin[i] > spawnOrigin[i])? SILA_ODPYCHANIA: -SILA_ODPYCHANIA;

entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, newVelocity);
}

  • +
  • -
  • 2

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2010 18:44

qtm uwzględnij że tt musi siedzieć ileś czasu na respie najczęściej 120 sekund dopiero potem otwierają się drzwi
  • +
  • -
  • 0

#4 WaLuS

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Gubin
Offline

Napisano 06.08.2010 19:40

to jak ten kodzik będzie git ? mi chodzi o to aby nie mogli wracac żeby wyszli i biegali po mapie zabijali ct a nie cofali się na respa.
  • +
  • -
  • 0

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2010 19:41

Nie wiedziałem, nie gram na tym ;]
Poprawka:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define SILA_ODPYCHANIA 200.0
#define MINIMALNY_DYSTANS 300.0
#define DOZWOLONY_CZAS 120.0

new bool:wypychaj;

public plugin_init()
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;

new entlist[1];
if(!find_sphere_class(id, "info_player_deathmatch", MINIMALNY_DYSTANS, entlist, 1))
return;

if(!wypychaj)
return;

new Float:spawnOrigin[3];
new Float:playerOrigin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin);
entity_get_vector(entlist[0], EV_VEC_origin, spawnOrigin);

new Float:newVelocity[3];

for(new i=0; i < 2; i++)
newVelocity[i] = (spawnOrigin[i] > spawnOrigin[i])? SILA_ODPYCHANIA: -SILA_ODPYCHANIA;

entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, newVelocity);
}

public NowaRunda()
{
wypychaj = false;
set_task(DOZWOLONY_CZAS+3.0, "Wypychaj")
}

public Wypychaj()
wypychaj = true;

  • +
  • -
  • 2

#6 WaLuS

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Gubin
Offline

Napisano 07.08.2010 19:51

Ok Dzięki. Do Zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych