Prosił bym o plugin dzięki któremu tt nie mogło by wracac na respa tzn. zawsze jak mają mało hp wracają na respa i się chowają chcę aby po wyjściu z niego nie mogli wejśc aby ich odpychało. z Góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.08.2010 17:58
#2
Napisano 06.08.2010 18:42
Trzymaj:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define SILA_ODPYCHANIA 200.0
#define MINIMALNY_DYSTANS 300.0
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
new entlist[1];
if(!find_sphere_class(id, "info_player_deathmatch", MINIMALNY_DYSTANS, entlist, 1))
return;
new Float:spawnOrigin[3];
new Float:playerOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin);
entity_get_vector(entlist[0], EV_VEC_origin, spawnOrigin);
new Float:newVelocity[3];
for(new i=0; i < 2; i++)
newVelocity[i] = (spawnOrigin[i] > spawnOrigin[i])? SILA_ODPYCHANIA: -SILA_ODPYCHANIA;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, newVelocity);
}
#3
Napisano 06.08.2010 18:44
qtm uwzględnij że tt musi siedzieć ileś czasu na respie najczęściej 120 sekund dopiero potem otwierają się drzwi
#4
Napisano 06.08.2010 19:40
to jak ten kodzik będzie git ? mi chodzi o to aby nie mogli wracac żeby wyszli i biegali po mapie zabijali ct a nie cofali się na respa.
#5
Napisano 06.08.2010 19:41
Nie wiedziałem, nie gram na tym ;]
Poprawka:
Poprawka:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define SILA_ODPYCHANIA 200.0
#define MINIMALNY_DYSTANS 300.0
#define DOZWOLONY_CZAS 120.0
new bool:wypychaj;
public plugin_init()
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
new entlist[1];
if(!find_sphere_class(id, "info_player_deathmatch", MINIMALNY_DYSTANS, entlist, 1))
return;
if(!wypychaj)
return;
new Float:spawnOrigin[3];
new Float:playerOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin);
entity_get_vector(entlist[0], EV_VEC_origin, spawnOrigin);
new Float:newVelocity[3];
for(new i=0; i < 2; i++)
newVelocity[i] = (spawnOrigin[i] > spawnOrigin[i])? SILA_ODPYCHANIA: -SILA_ODPYCHANIA;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, newVelocity);
}
public NowaRunda()
{
wypychaj = false;
set_task(DOZWOLONY_CZAS+3.0, "Wypychaj")
}
public Wypychaj()
wypychaj = true;
#6
Napisano 07.08.2010 19:51
Ok Dzięki. Do Zamknięcia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych