Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie o archy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 05.08.2010 21:11

Da się zrobić, by archy można było używać tylko raz na rundę? Tak jak niektóre przedmioty (Ten przedmiot można użyć raz na rundę.)
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#2 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 05.08.2010 22:42

znajdź:
new player_dmg[33]

niżej dodaj:
new archy[33]


znajdź:
golden_bulet[i]=0

niżej dodaj:
archy[i]=0


znajdź:
public item_gravitybomb(id)
{
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]

set_user_gravity(id,5.0)
falling[id] = true


return PLUGIN_CONTINUE

}

zamień na:
public item_gravitybomb(id)
{
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if(archy[id]>=1)
{
show_hudmessage(id, "Przedmiotu mozesz uzyc raz na runde !")
return PLUGIN_CONTINUE
}

gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]

set_user_gravity(id,5.0)
falling[id] = true


return PLUGIN_CONTINUE

}


znajdź:
public add_bonus_stomp(id)
{
set_gravitychange(id)

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

new dam = earthstomp[id]-origin[2]

earthstomp[id] = 0

//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
if (dam < 85)
return PLUGIN_CONTINUE

dam = dam-85

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue

if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue

new Float:id_origin[3]
new Float:pid_origin[3]
new Float:delta_vec[3]

pev(id,pev_origin,id_origin)
pev(pid,pev_origin,pid_origin)


delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200

set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

change_health(pid,-dam,id,"world")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

zamień na:
public add_bonus_stomp(id)
{
archy[id]++
set_gravitychange(id)

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

new dam = earthstomp[id]-origin[2]

earthstomp[id] = 0

//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
if (dam < 85)
return PLUGIN_CONTINUE

dam = dam-85

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue

if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue

new Float:id_origin[3]
new Float:pid_origin[3]
new Float:delta_vec[3]

pev(id,pev_origin,id_origin)
pev(pid,pev_origin,pid_origin)


delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200

set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

change_health(pid,-dam,id,"world")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Joke edytował ten post 05.08.2010 22:44

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych