Wiem tylko, że podręcznik Szpiega daj 1/LosoWe szans na zabicie z HE za 1razem i że jeśli ma gracz HE to zabija za 1razem
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
}
A wszystko zależy od tego:
entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5
Szukałem na necie co to robi, ale nic ciekawego nie znalazłem tylko takie cuda:
entity_get_int(grenade, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
Jeszcze plugin co zadaje się większe dmg broniami w tym HE.
Damage Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod XTylko trzeba go 'rozszyfrować.
new classname[32]
pev(idinflictor,pev_classname,classname,31)
if(equal(classname,"grenade"))
?? :S