Mam pytanie, jak zrobić aby dana klasa idąc na każdej broni była leczona. Nie chodzi mi tutaj o player_b_heal ,ponieważ w tamtej funkcji jest i totem, który jest zbędny. Ma ona leczyć sobie +10 HP co 5 sekund.
Z góry pozdro,
Slowly
@@Edit:
Korzystałem też z tego poradnika:
problem z odnawianiem HP
Lecz przy kompilacji wyskakują mi takie błędy:
dbmod_5.9.sma(6237) : error 017: undefined symbol "i" dbmod_5.9.sma(6238) : error 017: undefined symbol "i" dbmod_5.9.sma(6238) : warning 215: expression has no effect dbmod_5.9.sma(6238) : error 001: expected token: ";", but found ")" dbmod_5.9.sma(6238) : error 029: invalid expression, assumed zero dbmod_5.9.sma(6238) : fatal error 107: too many error messages on one lineWszytko wskazuje na to, że błąd jest w tej linijce:
if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) }Proszę o poinformowanie mnie jak to naprawić.
Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 13:07