Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod dodanie defuse


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.08.2010 13:50

Witam , otóż mam problem bo nie wiem gdzie dodać aby automatycznie każdemu graczowi w CT dodawało defuse kit.

Jeśli wiecie to proszę napisać :>
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#2 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.08.2010 14:05

musisz przy każdej klasie wpisać
give_item(id, "weapon_thightpack");


#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.08.2010 14:08

No tak , ale co jak dana osoba będzie grała w TT, bo o tym wiedziałem tylko nie wiem czy to w TT nie będzie coś psuło.

Jeszcze próbowałem dodać tam gdzie jest że daje na początku broń dla TT I CT te pistolety bez względu na klasę ale niestety błędy wyskakiwały...
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 04.08.2010 14:23

musisz dodać funckje że jeśli gracz jest CT dostaje defa :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Night90

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.08.2010 14:33

A jak ona ma wyglądać:> ?:P
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 04.08.2010 14:47

tak ona wygląda ;P
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
{
give_item(id, "weapon_thightpack");
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 04.08.2010 14:48

  • +
  • -
  • 1

#7 Night90

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 05.08.2010 07:40

Jakieś szczególne miejsce na to ??

Bo ja to umieściłem po tym gdzie daje na początku bron dla CT I TT(pistolety) i nie działa.

I chyba powinno być zamiast weapon_thightpack to item_thightpack

//Edit

Ok udało się dodać , dodałem przed dodawaniem pistoletów i działa...

A takie pytanie czy na mapach CS nie będziemy Defa dostawać?

Użytkownik Night90 edytował ten post 05.08.2010 07:51

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych