Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd po smierci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.08.2010 10:32

Cześć, po śmierci kamera się p.... i tak się trzyma przez parę sekund.
Screen: http://i34.tinypic.com/f5jdw.gif
Cały kod w załączniku.

Najbardziej podejrzana cześć kodu:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////// SPECTATOR THINGS ////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public setSpectate(id)
{
new team;
team = get_pdata_int(id, 114, 5);
switch(team)
{
case 1:
{
oldSpecTeam[id] = 1;
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
if(is_user_alive(id))
user_kill(id);
}
case 2:
{
oldSpecTeam[id] = 2;
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
if(is_user_alive(id))
user_kill(id);
}
case 3:
{
switch(oldSpecTeam[id])
{
case 1:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
}
default:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_GIGN);
set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
}
}
}
default: return FMRES_IGNORED;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public task_afterSpecChange(id)
{
//log_amx("AT: task_afterSpecChange");

dllfunc(DLLFunc_Spawn, id);
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////// RESPAWN ////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
set_task(0.4, "remove_body", id);
new victim;
victim = read_data(2)
if (get_cvar_num("surf_respawn") > 0)
set_task(0.6, "respawn_player", victim + 483)
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public remove_body(id)
{
entity_set_origin(id, Float:{-4096.0, -4096.0, -4096.0});
}
public respawn_player(id)
{
id -= 483;
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
{
new team = entity_get_int(id, EV_INT_team);
switch(team)
{
case 1:
{
cs_set_user_model(id, "leet")
}
case 2:
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
default:
{
//co sie ma stac jezeli nie jest ani TT ani CT
}
}
}

}
public sayrespawn(gracz)
{
if (!is_user_connected(gracz) || cs_get_user_team(gracz) == CS_TEAM_SPECTATOR) return PLUGIN_HANDLED;
set_pev(gracz, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, gracz)
dllfunc(DLLFunc_Spawn, gracz)
return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 04.08.2010 10:40

Daj plugins.ini może tam tkwi błąd i spróbuj wyłączyć plugin naven_surf_mod.amxxgdy po wyłączeniu nadal będzie się pindolić to błędu poszukamy w kodzie. Bo nie chce mi się teraz szukać błędu w tym kodzie bo nawet może go tam nie ma.

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2010 10:50

więc to możesz usunąć
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)

pobierasz nic nie robisz

stawiam na

entity_set_origin(id, Float:{-4096.0, -4096.0, -4096.0});

bo zauważ że przesuwasz zwłoki a kamera idzie razem z nimi
  • +
  • -
  • 1

#4 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.08.2010 11:16

Daj plugins.ini może tam tkwi błąd i spróbuj wyłączyć plugin naven_surf_mod.amxxgdy po wyłączeniu nadal będzie się pindolić to błędu poszukamy w kodzie. Bo nie chce mi się teraz szukać błędu w tym kodzie bo nawet może go tam nie ma.

Jakbym nie był pewny, że to nie ten plugin to bym nie pisał, nie spamuj.

Hmm, fakt, spróbuje załatwić to taskiem, dam potem znać jak poszło.
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.08.2010 11:59

oldSpecTeam[id] = 1;
                        cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
                        if(is_user_alive(id))
                                user_kill(id);

a tak pozatym to chyba lepiej najpierw zabic a potem przeniesc na spec :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.08.2010 08:28

oldSpecTeam[id] = 1;
                        cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
                        if(is_user_alive(id))
                                user_kill(id);

a tak pozatym to chyba lepiej najpierw zabic a potem przeniesc na spec :D

E tam.

Zmieniłem czas i działa, dark masz +.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych