Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

gravitacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 03.08.2010 22:02

Siema mam pytanie
np mam :
give_item(id, "weapon_hegrenade");

i chcialbym zeby zamiast HE byla gravitacja da rade tak??

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.08.2010 22:29

set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
zmniejsza o połowę grawitację
  • +
  • -
  • 0

#3 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 03.08.2010 22:39

ale ja byc chcial 550 :D to jak dac?

aha jak byc chcial niewidzialnosc?

Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:40


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.08.2010 22:45

set_pev(id, pev_gravity, 55/80);


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.08.2010 22:47

set_pev(id, pev_gravity, 55/80.0);
:)
  • +
  • -
  • 0

#6 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 03.08.2010 22:47

hmm a mam prosbe czy by ktos z was mi mogl dodac klase ninja do cod moda która by miala tylko knife niewidzialna no i 500 gravitacji bym bym bardzo wdzieczny :)

Załączone pliki


Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:49


#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 03.08.2010 23:55

z 2 osoby już prosiły, poszukaj na forum ;] (Forum Scripting)
  • +
  • -
  • 0

#8 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 03.08.2010 23:57

tzn tam jest dodana ale nie dziala tzn nie pokazuje jej szukalem rozwiazania ale nic nie dalo i niewiem jak dodac wlasnie te rzeczy jak gravitacja 500 niewidzialnosc dla mnie to czrna magia dlatego proszę o pomoc

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 00:12

Jak dodać sam nóż klasie Ninja (A innym - jeśli nie ninja dać TT-glock / CT-usp
Rozwiązanie: kod mod. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Szukasz Odrodzenie(id) i odpowiednio podmieniasz:
strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}

Jak dodać klasę (ogólnie)
Rozwiązanie: CoD Mod kilka pytań - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jak dać klasie niewidzialność + gravitacje znajdziesz tu + dokumentacja jak czegoś nie wiesz:
Rozwiązanie: Nowa klasa w COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jeśli sam nie potrafisz zrobić, odpisz.

Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 00:14

  • +
  • -
  • 0

#10 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 00:18

no raczej nie potrafie

camilost a ty bys potrafil mi to zrobic??

jeszcze chcialbym dodac jak bys sie podjął tej pracy to bym prosil o to klase jako premium

z gory dziekuje

Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 00:21


#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 00:24

Później zrobię, teraz muszę iść na TV i pranie powiesić xD
  • +
  • -
  • 0

#12 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 00:27

ok wielki dzięki

#13 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 01:03

Dobra masz:
* 2razy EXP za zabicie klasy premium (tak samo jak rambo)
* Wartość niewidzialności 5 (Prawie wogóle.)
* Grawitacja taka jak chciałeś
* Tylko nóż
* Coś tam z przedmiotami tak jak rambo (chyba chodzi, że jeśli fail daje jeszcze raz losowy item ^.^)
* No i info, jeśli gracz nie ma flagi ADMIN_KICK i musi wybrać inną klasę.


Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   64,52 KB  23 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   59,76 KB  41 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Jeśli niewidzialność chcesz maksymalną (Wcale go nie widać):
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);
na
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
  • +
  • -
  • 1

#14 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 01:05

wielkie dzięki oczewiscie dla CB +++++++++ i jeszcze raz dziekuje

04 sierpień 2010 - 02:10:
a bys mogl usunac bron bo dostaje

#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 01:15

Jaką broń? : P Nie powinno dawać ale skoro daje dodaj w case Ninja:
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");

  • +
  • -
  • 1

#16 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 01:22

ok juz nie dziala jak bym chcial zwiekszyc gravitacje na 350 to set_pev(id, pev_gravity, 35/80.0); ??

#17 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 01:25

Nom.
Wystarczy popatrzeć kilka postów jak koleżancy napisali matematycznie : D
A teraz już na serio idę ^.^
PS. Zrób mu jeszcze większą prędkość będzie haksior a za karę -50hp : D xD
  • +
  • -
  • 0

#18 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 01:28

niewiem jak xD

04 sierpień 2010 - 02:31:
jeszcze ostatnie pytanie czemu jak daje hp i inne to nic nie dodaje??

#19 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 01:36

To był żart, ale jak chcesz prędkość większą i mniej życia to szukasz:
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 130, 120, 120, 120, 120, 120};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.3, 0.9, 1.0, 1.2, 1.0};


i zamieniasz na :

new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 50};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.5};


@EDIT Papa : *

Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 01:36

  • +
  • -
  • 0

#20 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 19:51

camilost Mam jeszcze jedno prosbe bys mi to poprawil dodalem 1 klase ostatnio armor szybkosc i zycie dodalem klase i co ma dostac tez dodalem ale nie dziala

Załączone pliki


Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 20:26





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych