Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
gravitacja
#1
Napisano 03.08.2010 22:02
np mam :
give_item(id, "weapon_hegrenade");
i chcialbym zeby zamiast HE byla gravitacja da rade tak??
#2
Napisano 03.08.2010 22:29
set_pev(id, pev_gravity, 0.5);zmniejsza o połowę grawitację
#3
Napisano 03.08.2010 22:39
aha jak byc chcial niewidzialnosc?
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:40
#4
Napisano 03.08.2010 22:45
set_pev(id, pev_gravity, 55/80);
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 03.08.2010 22:47
set_pev(id, pev_gravity, 55/80.0);
#6
Napisano 03.08.2010 22:47
Załączone pliki
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:49
#7
Napisano 03.08.2010 23:55
#8
Napisano 03.08.2010 23:57
#9
Napisano 04.08.2010 00:12
Rozwiązanie: kod mod. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Szukasz Odrodzenie(id) i odpowiednio podmieniasz:
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); }
Jak dodać klasę (ogólnie)
Rozwiązanie: CoD Mod kilka pytań - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak dać klasie niewidzialność + gravitacje znajdziesz tu + dokumentacja jak czegoś nie wiesz:
Rozwiązanie: Nowa klasa w COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jeśli sam nie potrafisz zrobić, odpisz.
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 00:14
#10
Napisano 04.08.2010 00:18
camilost a ty bys potrafil mi to zrobic??
jeszcze chcialbym dodac jak bys sie podjął tej pracy to bym prosil o to klase jako premium
z gory dziekuje
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 00:21
#11
Napisano 04.08.2010 00:24
#12
Napisano 04.08.2010 00:27
#13
Napisano 04.08.2010 01:03
* 2razy EXP za zabicie klasy premium (tak samo jak rambo)
* Wartość niewidzialności 5 (Prawie wogóle.)
* Grawitacja taka jak chciałeś
* Tylko nóż
* Coś tam z przedmiotami tak jak rambo (chyba chodzi, że jeśli fail daje jeszcze raz losowy item ^.^)
* No i info, jeśli gracz nie ma flagi ADMIN_KICK i musi wybrać inną klasę.
QTM_CodMod.amxx 64,52 KB 23 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 59,76 KB 42 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Jeśli niewidzialność chcesz maksymalną (Wcale go nie widać):
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);
na
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
#14
Napisano 04.08.2010 01:05
04 sierpień 2010 - 02:10:
a bys mogl usunac bron bo dostaje
#15
Napisano 04.08.2010 01:15
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife");
#16
Napisano 04.08.2010 01:22
#17
Napisano 04.08.2010 01:25
Wystarczy popatrzeć kilka postów jak koleżancy napisali matematycznie : D
A teraz już na serio idę ^.^
PS. Zrób mu jeszcze większą prędkość będzie haksior a za karę -50hp : D
#18
Napisano 04.08.2010 01:28
04 sierpień 2010 - 02:31:
jeszcze ostatnie pytanie czemu jak daje hp i inne to nic nie dodaje??
#19
Napisano 04.08.2010 01:36
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 130, 120, 120, 120, 120, 120};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.3, 0.9, 1.0, 1.2, 1.0};
i zamieniasz na :
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 50};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.5};
@EDIT Papa : *
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 01:36
#20
Napisano 04.08.2010 19:51
Załączone pliki
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 20:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych