Wiec tak moglibyscie przerobic plugin tak aby Ct mialo model zielonego kolesia a Terro Czerwonego . czyli czerwony to model "Po" a zielony to chyba tinkivinki
.sma
[code=auto:0]
/* AmxModx 1.76d plugin
*
* Teletubbies player models and cs_teletubbies.sma plugin
* maked by leegeek 2008/3/10
*
* CVAR:
* teletubbies_team 1 // Teletubbies is Terrorist forces
* teletubbies_team 2 // Default Teletubbies is CT Forces
*
* Email: [email protected]
* WebSite: http://dod.is.dreaming.org
*
* ło
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Teletubisie
Temat rozp. Saper, 01.10.2008 17:11
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.10.2008 17:11
#2
Napisano 01.10.2008 17:17
nono przyda sie
#3
Napisano 01.10.2008 17:59
Ehh... nie udolnie precache zrobione, az szkoda patrzec
Ja bym dodal w tej funkcji:
Ja bym dodal w tej funkcji:
public force_model(id) { new num = random_num(1,4); switch (num) { case 1: cs_set_user_model(id, "tinkywinky"); case 2: cs_set_user_model(id, "po"); case 3: cs_set_user_model(id, "laalaa"); case 4: cs_set_user_model(id, "dipsy"); } checkmodel[id]= 1; }1 if'a, w zaleznosci od cs_get_user_team ;-)
#4
Napisano 01.10.2008 18:16
#include <amxmodx> #include <cstrike> new checkmodel[32] = 0; public plugin_init() { register_plugin("cs_teletubbies","1.3","leegeek"); register_event("ResetHUD","on_ResetHud","b"); } public plugin_precache() { precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl"); precache_generic("models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl"); precache_model("models/player/po/po.mdl"); precache_generic("models/player/po/poT.mdl"); precache_sound("misc/bighug.wav"); precache_sound("misc/ehoh.wav"); force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl") force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/po/po.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public client_connect(id) { client_cmd(id,"cl_minmodels 0;alias cl_minmodels"); checkmodel[id]= 0; } public client_putinserver(id) { if(!is_user_connected(id)) { return PLUGIN_CONTINUE } else { client_cmd(0,"spk misc/bighug"); } return PLUGIN_CONTINUE } public client_disconnect(id) { client_cmd(0,"spk misc/ehoh"); checkmodel[id]= 0; } public force_model(id) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id) switch (team) { case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, "tinkywinky"); case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, "po"); } checkmodel[id]= 1; } public on_ResetHud(id) { if (checkmodel[id] == 0) force_model(id); else { cs_reset_user_model(id); checkmodel[id]= 0; } return PLUGIN_CONTINUE }
Nie chciało mi sie poprawiać tego kodu, na szybko zrobione
#5
Napisano 01.10.2008 19:46
dziekowac
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych