Szukam funkcji na zmianę modelu noża, zrobiłem menu i np. jak nacisniesz 1 to ustawia ci model noza z katalogu models/hjk/knife1.mdl
z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kod na zmiane modelu noża
Temat rozp. .minD, 31.07.2010 14:19
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.07.2010 14:19
#2
Napisano 31.07.2010 14:29
przy każdym wyciągnięciu noża (CurWeapon, "be", "1=29") musisz ustawić model v
//FM set_pev(id, pev_viewmodel2, "nowy_model"); //Engine entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"nowy_model");
#3
Napisano 31.07.2010 14:42
może dam kod
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Noze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /noz", "xmenu");
register_event("CurWeapon", set_pev, "be", "1=29")
}
public xmenu(id){
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "Widelec", "1", 0);
menu_additem(menu, "Ryba", "2", 0);
menu_additem(menu, "Pila Mechaniczna", "3", 0);
menu_additem(menu, "Klucz Nasadowy", "4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public wybieranie(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_nozyk.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_knife.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/pilamechaniczna.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/klucznasadowy.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 15:16
#4
Napisano 31.07.2010 15:54
ładniej i elastyczniej
Spoiler
#5
Napisano 31.07.2010 16:10
dziękować
mam jeszcze jedno pytanie bo np. mam model piły mechanicznej, do niej są dołączone dźwięki i jak podmienić dźwięki tylko dla tego jednego noża? bo troche by było głupio jakby piła mechaniczna wydobywała dźwięki noża
mam jeszcze jedno pytanie bo np. mam model piły mechanicznej, do niej są dołączone dźwięki i jak podmienić dźwięki tylko dla tego jednego noża? bo troche by było głupio jakby piła mechaniczna wydobywała dźwięki noża
Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 16:11
#6
Napisano 31.07.2010 16:36
w gotowych funkcjach masz blokowanie dzwieku i opis jak podmienic dzwiek na inny dajesz przed tym if( zmiana[id]==nr_pily) i emitujesz dzwieki pily
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 31.07.2010 16:46
a jaka jest komenda na emitowanie? i skąd serwer będzie wiedział jaki dzwiek kiedy puscic jak mam ich ze 20?
#9
Napisano 01.08.2010 22:43
w moim przykladzie w gotowych funkcjach jest tablica z blockami zrob druga tablice do podmiany i przed zwroceniem FMRES_SUPERCEDE emituj dzwiek z tabeli o indexie danym np podmiany[i]
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych