Dodaje klasy do cod:mw mod i nie wiem jak zrobić kreta. Chodzi o to, aby w każdej rundzie było losowane czy przeniesie na resp przeciwnika czy nie (15% szans na przeniesienie).
Unik, po prostu pocisk nie zadaje obrażeń (15% szans).
Oczywiście za pomoc będą +.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kret i pare innych rzeczy.
Temat rozp.
Pochwalony
, 30.07.2010 14:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.07.2010 14:50
#2
Napisano 30.07.2010 19:33
Pomysł inspirowany pewnie modem War3ft, więc zajrzyj do tamtego źródła. To najbardziej przejrzysty kod moda jaki widziałem, więc nie powinieneś się pogubić.
#3
Napisano 30.07.2010 20:03
"Dziękuję za pomoc." Nad wc3 spędziłem dzisiaj ponad godzinę poszukując tego kreta, może jakby było wszystko w jednym pliku to łatwiej byłoby znaleźć.
Jakby jakiś znawca wc3 mógłby mi chociaż podpowiedzieć w którym pliku tego szukać.
Jakby jakiś znawca wc3 mógłby mi chociaż podpowiedzieć w którym pliku tego szukać.
#4
Napisano 30.07.2010 20:36
Jeśli jesteś na tyle dobrym programistą, żeby myśleć o przeniesieniu kreta do CodModa to powinieneś potrafić sobie znaleźć kod.
shared.inl
+
war3ft.inl WC3_NewSession() wywoływane w events.inl
"Proszę bardzo."
shared.inl
+
war3ft.inl WC3_NewSession() wywoływane w events.inl
"Proszę bardzo."
#5
Napisano 30.07.2010 21:34
I dziękuję bardzo. Wc3 mod jest tak porozrzucany po tych plikach, że problem jest to znaleźć i jak to mój kumpel powiedział "Wejdź w to i nie zgub się tylko."
Użytkownik Pochwalony edytował ten post 30.07.2010 21:35
#6
Napisano 30.07.2010 22:42
hmm jak mniemam masz juz rozwiazanie problemu nr 1 rozwiazanie problemu nr 2 to
zamien ta koncowke
na
zamien ta koncowke
if(klasa_gracza[idattacker]==Snajper){ SetHamParamFloat(4,damage+(5*poziom_gracza[idattacker])) } if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0]==29) SetHamParamFloat(4,1.2*damage) SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED;
na
if(klasa_gracza[idattacker]==Snajper){ SetHamParamFloat(4,damage+(5*poziom_gracza[idattacker])) } if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0]==29) SetHamParamFloat(4,1.2*damage) if(klasa_gracza[idattacker]==Twojaklasa && random_num(1,100)<16){ damage=0 } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED;
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych