Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HLTV - nagrywanie dzwieku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Maestro_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.07.2010 13:36

Witam czy HLTV da sie nagrywac to co mowia gracze przez mikrofon ??

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 28.07.2010 16:21

Z tego co wiem to chyba nie. HLTV wyłącza wszystkie odgłosy. Jeśli się mylę proszę o poprawkę

#3 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.07.2010 21:53

Da sie.
Pytanie tylko jak?

29 lipiec 2010 - 16:46:
// Beda krecone dema 24/7 ( nie ma znaczenia czy serwer bedzie restartowany )
// Dema zapisuja sie w /cstrike
record jailbreak

// IP serwera pod jaki ma sie podlaczyc HLTV.
connect "ip"

// Haslo ktore jest zalozone na serwerze z ktorym sie laczy.
serverpassword ""

// Nazwa HLTV jaka bedzie widoczna w socerboardzie
// nalezy pamietac aby: @Tserwery.pl
// byl widoczny w nazwie
name "JailBreak[HLTV]@Tserwery.pl"

// Nazwa HLTV widoczna w zakladce np. Ogladaj, Ulubione...
// nalezy pamietac aby: @Tserwery.pl
// byl widoczny w nazwie
hostname "JailBreak[HLTV]@Tserwery.pl" 

// Opoznienie przekazu gry, zalecane 90 sekund.
delay 0

// Serwer wysyla dane do HLTV z predkoscia 10KB/s.
rate 10000

// Ustawia maksymalna ilosc pakietow wysylanych co sekunde do widzow HLTV.
maxrate 3500 

// Updaterate od serwera do HLTV.
updaterate 33

// Zapisuje logi do proxy.log
logfile 1

// Wlacza ( 1 ) / Wylacza ( 0 ) rozmowy na HLTV
chatmode 1

// Nie wykrywa serwera w zakladce Ogladaj ( 1 - bedzie wykrywac ).
nomaster 1 

// Czy HLTV ma automatycznie laczyc sie z serwerem po rozlaczeniu z nim ?
autoretry 1

// Jesli ustawione na 1 to IP serwera gry bedzie widoczny dla widzow
publicgame 1

maxclientrate 3500

// Haslo admina HLTV.
adminpassword "rcon"

// Ustawia haslo dostepu dla innych HLTV, ktore sie podlaczaja pod nasz serwer.
proxypassword ""

// Ustawia haslo dostepu dla podlaczajacych sie widzow.
spectatorpassword ""

// Tekst jaki sie pokazuje gdy HLTV nie rozpowszechnia zadnej gry 
offlinetext "HLTV nie podlaczone - Prosimy, sprobuj pozniej."
// these commands will be executed on connecting spectator client and may be used
// to adjust settings for HLTV (for example voice parameters)
signoncommands "voice_scale 2; voice_overdrive 32; volume 0.5; sv_voicecodec voice_speex; sv_voicequality 5; echo Voice adjusted for HLTV"

IP HLTV: 188. 165. 20. 34 : 27036
Ludzi slysze ja jak "potworki"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych