#include <amxmodx>
public Itemy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Itemy_Handle");
menu_additem(menu, "Itemy \r[Part I]","1",0)
menu_additem(menu, "Itemy \r[Part II]","2",0)
menu_additem(menu, "Itemy \r[Part III]","3",0)
menu_display(id, menu);
}
public Itemy_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
show_motd(id, "addons/amxmodx/cod/itemy1.txt")
}
case 1:
{
show_motd(id, "addons/amxmodx/cod/itemy2.txt")
}
case 2:
{
show_motd(id, "addons/amxmodx/cod/itemy3.txt")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Proszę o poprawienie błędów, gdyż mi na tym zależy, chyba, że jest możliwość obejścia limitu znaków w jednym pliku .txt do załadowania? Czekam niecierpliwie i pozdrawiam!
Mam jeszcze drugie pytanko. Na Cod Modzie mam zrobioną klasę ninja, jest niewidzialna, lecz, gdy zabije kogoś, to robi się widoczna... Wie ktoś jak to załatwić? Mam coś takiego:
case Ninja:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 15);
}
29 lipiec 2010 - 12:06:
To jak, pomoże ktoś? /
Użytkownik cablazn edytował ten post 27.07.2010 17:01