Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pokazywanie ników z włączonym semiclip


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 30.09.2008 12:17

Czesc przy włączonym pluginie semiclip (kod poniżej) chciałbym abypo najechaniu na gracza celownikiem pojawiła mi się nazwa gracza
(hud_message lub stndarodwe które jest w engine cs'a)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Semiclip"
#define VERSION "1.31"
#define AUTHOR "skyjur"

new bool:plrSolid[33]
new bool:plrRestore[33]
new plrTeam[33]

new maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink")
	register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink")
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "addToFullPack", 1)
	
	maxplayers = get_maxplayers()
}

public addToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(player)
	{
		if(plrSolid[host] && plrSolid[ent] && plrTeam[host] == plrTeam[ent])
		{
			set_es(es, ES_Solid, SOLID_NOT)
			set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha)
			set_es(es, ES_RenderAmt, 85)
		}
	}
}

FirstThink()
{
	for(new i = 1; i <= maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i))
		{
			plrSolid[i] = false
			continue
		}
		
		plrTeam[i] = get_user_team(i)
		plrSolid[i] = pev(i, pev_solid) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false
	}
}

public preThink(id)
{
	static i, LastThink
	
	if(LastThink > id)
	{
		FirstThink()
	}
	LastThink = id

	
	if(!plrSolid[id]) return
	
	for(i = 1; i <= maxplayers; i++)
	{
		if(!plrSolid[i] || id == i) continue
		
		if(plrTeam[i] == plrTeam[id])
		{
			set_pev(i, pev_solid, SOLID_NOT)
			plrRestore[i] = true
		}
	}
}

public postThink(id)
{
	static i
	
	for(i = 1; i <= maxplayers; i++)
	{
		if(plrRestore[i])
		{
			set_pev(i, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
			plrRestore[i] = false
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.09.2008 21:41

hmm, ale przecież standardowo w csie jest, że po najechaniu na przeciwnika jest jego nick ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.09.2008 22:40

Możesz też włączyć amxmodmenu, dać 9, potem 5 i tam włączyć ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2008 22:53

Ale mi się wydaje że przez to że można przechodzić przez innych graczy nie będzie wyświetlało normalnie ich nicków. Są tak jakby widoczni a nieobecni.
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 01.10.2008 11:47

Jesli ktos sie uprze, to moze zrobic za pomoca trace_line linie (po celowkiniku) i gdy ktos bedzie na lini to wyswietlic nick, lub prostrza funkcja get_user_aiming, ale jak bedzie przechodzic przez sciany to nie wiadomo czy za dziala ;-)
  • +
  • -
  • 0

#6 berix

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 01.10.2008 18:18

hmm, ale przecież standardowo w csie jest, że po najechaniu na przeciwnika jest jego nick ;>


Możesz też włączyć amxmodmenu, dać 9, potem 5 i tam włączyć ;)


to wiem jakby to działało to bym tu nie pisał

Ale mi się wydaje że przez to że można przechodzić przez innych graczy nie będzie wyświetlało normalnie ich nicków. Są tak jakby widoczni a nieobecni.


czyli nic z tego ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych