Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD-MOD] Problem z przypisaniem właściwości itemu dla klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 3rr0r

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 26.07.2010 17:30

Witam, mam problem z dodaniem itemu do danej klasy.
Chciałbym aby moja nowa klasa "Radek" miała standardowo w sobie AWP snipera, inaczej mówiąc żeby zabijała z AWP każdego na raz i mogła normalnie zdobywać itemy.

Klase dodałem pomyślnie, wszystko działa itp.
Czy mógłby ktoś zrobić i/lub powiedzieć jak to się robi, aby przypisac danej klasie właściwości danego itemu??

Plik *.sma w załączniku, z góry wielkie dzięki.

26 lipiec 2010 - 17:43:
Zapomniałem dodać załącznika, a edytować już nie mogę :/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 26.07.2010 19:21

	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)


to zamieniasz na to

	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && klasa_gracza[id] == Radek)

  • +
  • -
  • 0

#3 3rr0r

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 26.07.2010 19:47

Niestety przy kompilacji wyskakuje jeden błąd, w google pisze, że złe użycie spacji itp, mógłbyś sam to podmienic i zobaczyć co i jak? Byłbym bardzo wdzięczny
  • +
  • -
  • 0

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 26.07.2010 19:57

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 3rr0r

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 26.07.2010 20:05

Dzięki wielkie, leci plus.

26 lipiec 2010 - 21:44:

Dzięki wielkie, leci plus.




A jednak nie działa nadal, nie wiem co może być tego przyczyną, próbowałem i po swojemu i tego co Ty dałeś i nadal nic, pomoże ktoś? Potrzebuje tego pilnie :/
  • +
  • -
  • 0

#6 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 26.07.2010 21:56

Tzn nie działa 1 shoot z awp ? :)
  • +
  • -
  • 0

#7 3rr0r

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 26.07.2010 22:28

No właśnie chodzi o to, że nie zabija za pierwszym razem każdego z awp na klasie Radek :s

Chce zeby STANDARDOWO klasa Radek miała jakby AWP Snipera, jego właściwości i zabijała każdego na jedno uderzenie ;/


A co by się stało gdybym zrobił "damage+=999;" zamiast "damage=float(health)"?

27 lipiec 2010 - 15:06:
Pomoże ktoś jeszcze?
  • +
  • -
  • 0

#8 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 27.07.2010 18:45

Daj tak jak mowisz i zadziala. Wystarczy nawet *=10.0
  • +
  • -
  • 0

#9 3rr0r

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 27.07.2010 19:09

No tak, ale jeżeli jest dopisana moja klasa do tego itemu, a wcale go nie ma, to zmiana wartości damage cos zmieni? Wątpię.. A jeżeli by zmieniło coś, to wtedy zwykła klasa Snajper z awp tak bił, a nie o to chodzi.

Wiem, że jest to możliwe do wykonania, ale jestem w tym zielony, pomóżcie, bo naprawdę potrzebuje tego jak najszybciej.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych