Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

basebuilderProblem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 nacelwoniku

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2010 14:07

Witam.

Mam problem z modem base builder, otóż po wgraniu wszystko niby chodzi ładnie ale zombie na respie leży w dziwnej pozycji kamerą w dół i nic nie idzie nim zrobić, oczywiście próbowałem ustawiać cvary, ale niestety bez skutecznie.
No i teraz miałbym prośbę, może ktoś sie spotkał/ wie o co chodzi i mógł by mi pomóc.

Daję tutaj moje cvary:


bb_build_time <120> (Def: 150) / / Czas budowy
bb_zombie_health <2500> (Def: 2500) / / Zombie zdrowie
bb_calc_maxbase <0> (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_tournament_mode <1> (Def: 0) / / Usuwa bilansowanie druzyn
bb_show_moving <1> (Def: 1) / / Wyświetlenie bieżącego i poprzedniego bioracego klocka
bb_block_gravity <0> (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_pain_shock_free <0> (Def: 0) / / Daje możliwość kick z adminów nie Odrzut podstawy do szczytu łatwiej jako zombie
bb_max_move_dist <#> (Def: 960) / / Jeśli odległość> #, to obiekt nie może być wybrany
bb_min_move_dist <#> (Def: 25) / / Jeśli odległość <#, to obiekt zostanie przeniesiona do bb_min_dist_set dystans (zapobiega przywieraniu samo)
bb_min_dist_set <#> (Def: 50) / / Odległość obiektu przeniósł się do
bb_health_time <5> (Def: 12) / / czas HUD dla zdrowia wiadomość HUD
bb_roundtime <7> (Def: 9) / / Czas (w całości minut) rundy (build + fazie obrony fazy)
bb_rounds <0> (Def: 4) / / Liczba strzałów na mapie
bb_reset_blocks <0> (Def: 1) / / bloki Reset po każdej rundzie
bb_claim_mode <0> (Def: 0) / / Włącz tryb twierdzą, w której gracz może ubiegać się o całość i być jedynym, który może przenieść
bb_claim_max <0> (Def: 6) / / Maksymalna liczba obiektów do wniosku, 0 = bez limitu dochodzić obiektów
bb_give_nades <abcdeghijlmnqrstuvwx> (Def: h) / / Nades do prowadzenia h = wybór broni HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons <abcdeghijlmnqrstuvwx> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) / / Bronie do wyboru
  • +
  • -
  • 1

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 25.07.2010 17:34

Musisz pisać wszycho w "". Daję Ci tu moje cvary:
bb_build_time "160"
bb_zombie_health "3000"
bb_calc_maxbase "0"
bb_tournament_mode "0"
bb_show_moving "1"
bb_block_gravity "0"
bb_pain_shock_free "0"
bb_max_move_dist "1000"
bb_min_move_dist "25"
bb_min_dist_set "75"
bb_health_time "12"
bb_roundtime "7"
bb_rounds "6"
bb_reset_blocks "1"
bb_claim_mode "0"
bb_claim_max "6"
bb_give_nades "hs"
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx"

  • +
  • -
  • 1

#3 nacelwoniku

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2010 22:37

Działa, dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych