Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mnoznik Exp - Pokemod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 97
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 25.07.2010 02:52

Witam.

Niewiem gdzie w kodzie zmienic zeby bylo wiecej Exp'a za zabicie np x2

Kod
Wklejka #368313 | Wklej.org

Kod

////////////////
// Gives XP //
////////////////
GiveXP(id, poke, amount)
{
if(Safari())
return
if( !ValidSlot(poke) || !ValidPoke(PlayersPoke[id][poke]) )
return
new oldlevel, newlevel

oldlevel = PlayersLevel(id, poke)
PlayersXP[id][poke] += amount

if(PlayersXP[id][poke]<10)
PlayersXP[id][poke] = 10

newlevel = PlayersLevel(id, poke, true)

if(oldlevel<newlevel){
new oldmax = PlayerStat[id][STAT_MAXHP]
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
poke_printlang(LANG_PLAYER,"POKEMOD_LEVELUP", name,PokeToName(PlayersPoke[id][poke]),newlevel)

//ding for level up
poke_sound(id, CHAN_AUTO, SND_BELL)

if(Pokemod_Alive(id)){
get_user_origin(id, origin[id])
//sprites to show level up (only once)
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_LARGEFUNNEL)
write_coord(origin[id][0]) // funnel position
write_coord(origin[id][1])
write_coord(origin[id][2]-32)
write_short(SPRITE_INDEX[SPR_MUZZLEFLASH1]) // sprite index
write_short(8) // flags
message_end()
}

Check_Evolve(id, PlayersPoke[id][poke], newlevel)

#if POKERANK_SYSTEM==1
PlayersCatch[id] += newlevel

CheckMaxHP(id)
if(oldmax!=PlayerStat[id][STAT_MAXHP]){
poke_printlang(id,"POKEMOD_NEWHPRANK", PlayerStat[id][STAT_MAXHP],PlayersCatch[id])
}
else
poke_printlang(id,"POKEMOD_NEWRANK", PlayersCatch[id])
#else
CheckMaxHP(id)
if(oldmax!=PlayerStat[id][STAT_MAXHP]){
poke_printlang(id,"POKEMOD_NEWHP", PlayerStat[id][STAT_MAXHP])
}
#endif
}
else if(oldlevel>newlevel){
new oldmax = PlayerStat[id][STAT_MAXHP]
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
poke_printlang(id,"POKEMOD_LEVELDOWN", name,PokeToName(PlayersPoke[id][poke]),newlevel)

#if POKERANK_SYSTEM==1
PlayersCatch[id] -= oldlevel

CheckMaxHP(id)
if(oldmax!=PlayerStat[id][STAT_MAXHP]){
poke_printlang(id,"POKEMOD_NEWHPRANKL", PlayerStat[id][STAT_MAXHP],PlayersCatch[id])
}
else
poke_printlang(id,"POKEMOD_NEWRANKL", PlayersCatch[id])
#else
CheckMaxHP(id)
if(oldmax!=PlayerStat[id][STAT_MAXHP]){
poke_printlang(id,"POKEMOD_NEWHPL", PlayerStat[id][STAT_MAXHP])
}
#endif

#if POKEMON_UNEVOLVE==1
Check_UnEvolve(id, PlayersPoke[id][poke])
#endif
}

#if POKERANK_SYSTEM==1
if(oldlevel != newlevel){
if(SpecialRank(id)!=-1) //update their thing, and check if they went higher
UpdateSpecialRank(id)
else
CheckUpdateRank(id) //only check if they went higher than the last person in Elite Four
}
#endif
}


Moze mi ktos zmienic w kodzie mnoznik exp.
  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.07.2010 06:15

spróbuj to 10 zmienić na liczbę jaką chcesz expa

if(PlayersXP[id][poke]<10)
PlayersXP[id][poke] = 10

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych